Manuel d'utilisation / d'entretien du produit SB-ZT2 du fabricant Panasonic
Aller à la page of 8
This speaker system is e xclusively used f or SC-ZT2. This unit is not stand-alone equipment. (As of J anuar y , 2010) Dear customer Thank you f or purchasing this product. Bef ore connecting, operating or adjusting this product, please read the instructions completely .
VQT2T88 2 Setup example Front speaker (right) Front speaker (left) Connected equipment Main unit Surround speaker (left) Surround speaker (right) Approx.120° Supplied accessories/AC power supply connection/Control guide/Installation • Aim the front face (with P anasonic logo) of each speaker at the listening-viewing position f or setting.
VQT2T88 Speaker setting/Maintenance 3 The lightning fl ash with arro whead symbol, within an equilateral triangle, is intended to alert the user to the presence of uninsulated “dangerous v oltage” within the product’ s enclosure that may be of suf fi cient magnitude to constitute a risk of electric shock to persons .
VQT2T88 4 -If you see this symbol- Information on Disposal in other Countries outside the European Union This symbol is only valid in the European Union. If you wish to discard this product, please contact your local authorities or dealer and ask f or the correct method of disposal.
VQT2T88 5 Limited Warranty (ONL Y FOR U.S.A. AND PUERTO RICO) Limited W arranty (ONL Y FOR U .S.A. AND PUER T O RICO) Panasonic Consumer Electr onics Company , Division of Panasonic Corporation of Nor.
VQT2T88 6 Limited Warranty (ONL Y FOR CANADA) Limited W arranty (ONL Y FOR CANAD A) Panasonic Canada Inc. PANA SONIC PRODUCT – LIMITED WARRA NTY Panasonic Canada Inc. w arrants this product to be free from defects in material and workmanship and agrees to remedy any such defect for a period as stated below fro m the date of original purchase.
VQT2T88 7 This de vice complies with RSS-210 of the IC Rules. Operation is subject to the f ollowing two conditions: (1) This de vice may not cause harmful interference , (2) This de vice must accept any interf erence received, including interf erence that may cause undesired operation of the de vice.
VQT2T88 8 Panasonic Consumer Electronics Company, Division of Panasonic Corporation of North America One P anasonic W a y , Secaucus , New Jerse y 07094 http://www .panasonic.com © P anasonic Cor poration 2010 Printed in Malaysia Panasonic Canada Inc.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Panasonic SB-ZT2 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Panasonic SB-ZT2 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Panasonic SB-ZT2, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Panasonic SB-ZT2 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Panasonic SB-ZT2, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Panasonic SB-ZT2.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Panasonic SB-ZT2. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Panasonic SB-ZT2 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.