Manuel d'utilisation / d'entretien du produit MAXAttach IP du fabricant ClearOne
Aller à la page of 12
MAX™ IP Response Point™ USERS MANU AL.
document title CLEARONE P ART NO . 800-158-380 (REVISION 1.0) October 2008 © 2008 CLEARONE. ALL RIGHTS RESERVED. NO P ART OF THIS DOCUMENT MA Y BE REPRO- DUCED IN ANY FORM OR B Y ANY MEANS WITHOUT WRITTEN PERMIS SION FROM CLEARONE. CLEARONE RESERVES SPECIFIC PRIVILEGES.
MAX™ IP Response Point™ 1 Unpack and Setup 1 Keypad F unctions 1 Features 1 The LCD Display 2 Using the phone 2 Make a Call 2 Answer a Call 2 End a Call 2 T urn the Ringer On/Off 2 Adjust Ringer V.
.
1 T echnical Services: 800-283-5936 MAX™ IP RESPONSE POINT™ Users Manual UNP ACK AND SETUP Unpacking information and setup instructions for your MAX IP Response Point product are found in the Quick Start Guide and Administrator’s Guide. KEYP AD FUNCTIONS Button Name Function Hook Press to answer an incoming call.
2 T echnical Services: 800-283-5936 and set up your phone using the Configure Phone Wizard in the Response Point Administrator’s Guide. THE LCD DISPLA Y The LCD display acts as a legend for the various modes, codes and functions of the device. Each function is cov- ered in this manual or the Administrator’s Guide.
3 T echnical Services: 800-283-5936 Dial an Internal Call T o dial an internal company extension using voice dialing: Press the 1. button on the phone. Say the name of a person in your directory (e.g. “Denise Smith”). Y ou can also speak the name of a specific 2.
4 T echnical Services: 800-283-5936 ADDING A NEW PHONE T o add the MAX IP Response Point in Response Point Administrator Launch Response Point Administrator . 1. Connect to the server . • Click 2. Add Phone Ensure the MAX IP Response Point is powered and connected to the network.
5 T echnical Services: 800-283-5936 Highlight the device, click C. Next. Select D . Assign User to Assign or Create a user and click Next. From the list, choose the user you wish to assign to the phone, highlight and click E. OK. T o Create a New User: select • New User and follow the New User wizard.
6 T echnical Services: 800-283-5936 Name the phone, click G. Next. Click H. Finish to complete the process. The MAX IP Response Point is now ready for use with your Response P oint system.
7 T echnical Services: 800-283-5936 APPENDIX : A - COMPLIANCE EUROPEAN COMPLIANCE Conformity of the equipment with the guidelines below is attested by the CE mark.
8 T echnical Services: 800-283-5936 IEC 60950-1: 2001 Safety of Information T echnology Equipment, Including Electrical Business Equipment. RoHS - 2002/95/EC Restrication of the Use of certain Hazardous Substances in Electrical and Electronic Equipment (EEE) & WEEE - 2002/96/EC W aste of Electrical and Electronic Equipment (EEE).
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté ClearOne MAXAttach IP c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du ClearOne MAXAttach IP - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation ClearOne MAXAttach IP, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le ClearOne MAXAttach IP va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le ClearOne MAXAttach IP, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du ClearOne MAXAttach IP.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le ClearOne MAXAttach IP. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei ClearOne MAXAttach IP ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.