Manuel d'utilisation / d'entretien du produit 875 du fabricant White Rodgers
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F AILURE T O READ AND FOLLO W ALL INSTRUCTIONS CAREFULL Y BEFORE INST ALLING OR OPERA TING THIS CONTROL COULD CA USE PERSONAL INJUR Y AND/OR PR OPER TY D AMA GE. This thermostat is intended for use with a low v oltage system; do not use this thermostat with a line voltage system.
2 Mounting holes Mounting holes Electric/Gas switch Screw anchors INST ALLA TION REMO VE OLD THERMOST A T 1. Shut off electricity at the main fuse bo x until installation is complete. Ensure that electrical power is disconnected. 2. Remove the front co ver of the old thermostat.
3 RH 24 VAC 120 VAC Hot Neutral THERMOSTAT SYSTEM G W Figure 2. Typical wiring diagram for heat only, 3-wire, single transformer systems TRANSFORMER Heating System Fan Relay Y C ‡ RC JUMPER WIRE O B For 2-wire Heat only, attach to RH and W NOTE RH Y 24 VAC 120 VAC Hot Neutral TRANSFORMER THERMOSTAT SYSTEM G W Figure 3.
4 Bef ore you begin progr amming your thermostat, you should be f amiliar with its features and with the displa y and the location and operation of the thermostat buttons. Y our ther mostat consists of two par ts: the ther mostat cover and the base . T o remove the cov er , pull it straight out from the base.
5 4) Select Energy Management Reco very OFF or ON – (not av ailable on all Ther mostats) Energy Management Recov er y (EMR) causes the thermostat to star t heating or cooling early to make the building temper ature reach the program setpoint at the time y ou specify .
6 Planning Y our Program Look at the f actor y preprogrammed times and temperatures shown in the sample schedule . If this program will suit your needs, simply press the R UN button to begin running the fac- tor y preset program. If you w ant to change the preprogrammed times and tempera- tures, f ollow these steps.
7 NOTE If you are prog ramming your thermostat for the fi rst time and you w ant programming f or all days of the week to be the same as Monda y’ s program, press R UN or HOLD at this point, and proceed to Enter Cooling Program . (This simplifi ed COPY D A Y f eature only works the fi rst time you program y our ther mostat.
Symptom P ossible Cause Corrective Action No Cool 1. SYSTEM Switch not set to COOL Set SYSTEM Switch to COOL and lower setpoint below room temperature . 2. Loose connection to ther mostat or system. V erify ther mostat and system wires are securely attached.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté White Rodgers 875 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du White Rodgers 875 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation White Rodgers 875, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le White Rodgers 875 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le White Rodgers 875, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du White Rodgers 875.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le White Rodgers 875. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei White Rodgers 875 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.