Manuel d'utilisation / d'entretien du produit Answering Machine du fabricant AT&T
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(Outside Front Cover) A PORTABLE GUIDE TO AUDIX VOICE MESSAGING R (Outside Back Cover) To order additional copies of this document, call: AT&T Customer Information Center USA (800) 432-6600 Canada (800) 255-1242 For more detailed information on AUDIX features, see the AUDIX Feature Descriptions manual (585-305-203).
(Inside Cover) TABLE OF CONTENTS 1 Welcome to AUDIX 1 Listening to Prompts/Getting Help 2 Logging In 2 Leaving AUDIX 3 AUDIX Terms 4 Record (Send) Messages 4 Address/Send Message 4 For Each Indivi.
2 LOGGING IN 1. Dial your AUDIX number and wait for the system to answer. 2. Press (if calling from your ext.). OR Enter your extension and press . 3. Enter your password and press . NOTE: Your AUDIX system may require that you record your own name when you log in the first time.
RECORD MESSAGES 4 record edit address file CONTINUED ON NEXT PAGE PRESS RECORD (SEND) MESSAGES 1. Press 1 . 2. Speak message. Edit – Press 1 to stop/pause. THEN Press 1 to continue. Press 2 3 to play back. Press *D to delete and re-record. (Begin at step 1.
GET MESSAGES 6 listen replay/ forward save/delete CONTINUED ON NEXT PAGE A B C PRESS LISTEN TO MESSAGE 1. Press 2 . 2. Listen to message header. 3. Press 0 and listen to message. Options – Respond, go to step 4. Press 2 3 to play back summary. Press *D to delete and skip to next summary.
8 MULTIPLE PERSONAL GREETINGS — AN OVERVIEW AUDIX allows you to greet callers with a personal message, as an answering machine does. But AUDIX can also allow you to record up to nine different greetings and to play one greeting for all callers or specific greetings for different types of callers (known as call types ).
ADMINISTER GREETINGS 10 record activate D E F PRESS ADMINISTER GREETINGS If you plan to use one greeting for all calls, go to Record a New Greeting . If you plan to distinguish between call types, go to Administer Call Types . ADMINISTER CALL TYPES 1.
12 CONTINUED FROM PAGE 11 CONTINUED ON NEXT PAGE To distinguish between prime-time and out-of-hours calls, press 3 . To remove the prime-time and out-of- hours distinction, press 4 . To use the same greeting for all calls, press 5 . Repeat step 2 until call-type setup is correct.
14 LISTEN TO OR SCAN GREETINGS AUDIX allows you to listen to specific greetings or to scan the status of all greetings using the following easy steps: 1. Press 3 . 2. Press 0 to listen to a specific greeting and enter the greeting number you wish to hear.
16 CONTINUED FROM PAGE 15 Addressee Options – 5. Choose one: Filed & Nondeliverable Messages – To send to a new recipient: — Enter address and press (Repeat for more recipients.) — Press ** to send now. OR — Press * to approve message and access Options Menu.
18 CONTINUED FROM PAGE 17 To add/delete one or more specific entries, press 1 . — Press Y or N to change list status (public/private). — Enter new address/address to delete and press . (Confirm name, and if deleting , press *D .) Repeat for each new recipient/deletion.
SCAN MESSAGES QUICKLY 20 scan messages scan headers P R S PRESS LISTEN TO HEADERS AND / / OR MESSAGES 1. Press 7 . 2. Choose one: Press 1 to scan headers and messages. Press 2 to scan headers only. Press 3 to scan messages only. 3. Make selection and listen.
22 MAILING LISTS _ ______________________________________ _ ______________________________________ _ ______________________________________ _ ______________________________________ _ _________________.
24 INDEX A B C activate call types 10 greeting 11 other existing pers. greetings 12 Activity Menu 1,3,7,10,19,27 address 3,4,5,7,16,17,18,21 address message 4 Administer Greetings 10 Administer Lists .
26 (Back of Fold-Down Menu Panel) YOUR PERSONAL DIRECTORY _ ______________________________________ _ ______________________________________ _ ______________________________________ _ _________________.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté AT&T Answering Machine c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du AT&T Answering Machine - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation AT&T Answering Machine, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le AT&T Answering Machine va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le AT&T Answering Machine, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du AT&T Answering Machine.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le AT&T Answering Machine. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei AT&T Answering Machine ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.