Manuel d'utilisation / d'entretien du produit 1715 du fabricant AT&T
Aller à la page of 9
Part 2 2 Fold open this manual for information about this telephone's installation and operation. Please r ead Part 1 — Important Product Information , included in this package. T apeless Digital Answering System with T ime/Day 1715 © 1998 Philips Consumer Communication L.
IN CASE OF DIFFICUL TY If this answering system does not work properly , try the following suggestions. If you’re still having dif ficulty , call 1 800 722-9125. Message Window Is Blank • Make sure the power cord is securely connected to both the answering system and an electrical outlet not controlled by a wall switch.
1 Connect the line cord. Plug one end of the telephone line cord into the jack labeled TEL LINE on the back of the system. Plug the other end into a phone wall jack. 2 Connect the telephone. NOTE: If you do not want to connect a telephone, skip to Step 3.
OPERA TION Leave a message Displays number of messages, other indicators Set and hear time/day Use with other buttons to change settings Recor d and hear outgoing announcement T urn system on or off D.
Recording Y our Announcement Before using this answering system, you should record the announcement (up to 3 minutes long) that callers will hear when the system answers a call. If you choose not to record an announce- ment, the system answers with a prerecorded announcement: “Hello.
Skip to next message — Press and release / . Skip part of a message — Hold down / for a few seconds, then release it to resume playing. The system beeps while the button is held down. Stop message playback — Press and release S . Saving Messages The system saves your messages automatically if you do not delete them.
REMOTE OPERA TION Playing Messages 1 Dial your telephone number from a touch tone phone. 2 When the system answers, enter your Remote Access Code. The system announces the number of messages received, then beeps twice.
fold © 1998 Philips Consumer Communications L P . All rights reserved. Printed in Mexico. 848230157 Issue 1A T&T Access Answerin g System 1 Dial your telephone number from a touch tone phone. 2 When the system answers, enter your Remot e Access Code.
REMOTE COMMAND PRESS Play all messages 1 Play only new messages 2 Repeat message 4 while message is playing Skip message 6 while message is playing Delete all messages 3 , 3 Delete selected message 3 while message is playing Record announcement 7 , * , speak, press 5 to stop.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté AT&T 1715 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du AT&T 1715 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation AT&T 1715, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le AT&T 1715 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le AT&T 1715, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du AT&T 1715.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le AT&T 1715. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei AT&T 1715 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.