Manuel d'utilisation / d'entretien du produit 4 du fabricant Intel
Aller à la page of 10
TeamStat ion™ System 4.0 and 4.0a Installation & Use System 4.0 Restore Procedure Use the restor e procedure to c onfigure the Intel® T eam Station™ Sy stem to its factor y -installed configuration.
System 4.0a Restore Procedure In the event of a problem that m ak es the hard drive of the Intel® Team Station™ System 4.0a unus able, the system adm inistr ator can reload the bas e Intel Team Station System so ftware. T his proces s tak es approxim ately 45 minutes .
15. Install Update 1 to com plete the Restor e process . Run the update file f ound on the Intel Team Station Sy stem Update 1 CD, as instr ucted in the Intel Team Station System Ver sion 4.0a, Update 1 Installation docum ent. o North Am erican Englis h: TS40AU1NA.
8. Highlight ‘TCP/IP Pr otocol’ and click ‘OK’. 9. If a DHCP (Dynamic Host Control Protoc ol) server is available and DHCP will be used click ‘Yes’ at the prom pt. If a static IP address will be used click ‘No’ at the prom pt. 10. Insert the Micr osoft W indows NT 4.
18. Click ‘Yes’ to reboot the system. 19. Click ‘OK’ at the ‘Invalid Display Settings’ error m es sage. 20. Select the ‘Desk top Area’ to 800x 600 and ‘Color Palette’ to 65536 Colors in the ‘Dis play Properties’. 21. Click ‘Tes t’ in ‘Display Properties’ to confir m the settings.
b. Press F 2. The Dis play will show: AUTOADAPT ION GAIN ADJUST DISABLED 8. Set the Mic Default Gain a. Click on "default" in the f irst row of buttons , under m ic 1. The dis play should read: MIC 1 DEFAULT GAIN +03dB b. Press F 2 to change this to -1dB.
• Reset 29 inch NEC M ultisync to f actory default sett ings The Intel® T eam Station™ Sy stem ships with an optional Monitor. Use the f ollowing instructions to reset the NEC MultiSy nc* 29 inch m onitors to f actory defaults.
MultiFram e Alignm ent (Aligning c o mmunications) (First, Second, Third and fourth row s turn Green ) If CRC errors co ntinue to occur, the Fo urth row will turn red (Rows 1, 2, and 3 will all be green) T his indicates a pr o blem on the ISDN line.
One column has 4 gr een lights, but the s econd column has a steady blue and red on the third and fourth row : The s econd channel is ex periencing a high rate of errors .
Data sharing on MCUs Lucent MCU 4.4 and Video Server 5.3 exper ience data-shar ing diff iculties. Micr osoft O ffic e 97* application are not properly shared to all participants and m ay not be visible at all endpoints. The W hiteboard tool m ay experience sim ilar problem s.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Intel 4 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Intel 4 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Intel 4, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Intel 4 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Intel 4, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Intel 4.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Intel 4. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Intel 4 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.