Manuel d'utilisation / d'entretien du produit 5530 du fabricant Alcatel-Lucent
Aller à la page of 16
T h e A l c a t e l -L u c e n t 5 5 30 Net w or k Ana lyz er Im ple me ntin g Be s t - P rac tice s Ac cess Loop Oper at ions.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 2 The Al catel- Lucent 5530 Net work Analy z er (N A) is a comprehen sive line tes t ing a nd quality manag ement solution that h elps you en- sure that DSL lines m eet quality an d stabilit y requirement s for the succes sful deploym ent of high- spee d Internet and triple -p la y s er - vices .
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 3 W i t h high er bi t rates and tripl e- pla y ser v ices, th e p e r f o rman ce req uir ed fro m DSL li nes is ris ing drama ti cal l y .
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 4 Streamline operations and control OPEX The access ne t w ork, wi t h i ts m an y ramificati on s and connec tions, is a nat ur al plac e for prob lems to arise. W i t h DS L , y ou will need to maste r a ne w set of chall enges in order t o av oi d esc ala ting co sts.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 5 The Alca tel - Luce nt 5 5 30 N A is a compreh ensiv e line test ing sol ution h el ping ensure that DSL loops mee t quality and stabil ity requirem ents fo r the successf ul d eplo yment of hi g h speed In ternet and tr i ple p lay se r vices .
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 6 Figure 3. Putting the call center at the core of your troubleshooting process Network operations center (second level support) Escalation DSL experts Cal.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 7 Advanced and comprehensive troubleshooting capability The Alca tel - Luce nt 5 5 30 N A pro vides a wi de a rray of test i ng capab iliti es a ll owing y ou to det ect, diagnose a n d t r oubl e s hoot any and all pro bl ems a ffec ti ng c u st omer lines .
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 8 T able 1. Features and benefits of the Alcatel-Lucent 5530 Network Analyzer FEATURES BENEFIT S • Ne two rk-wid elinequ alit yasse ssme nt.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 9 Embedded line testing technologies The Alca tel - Luce nt 5 5 30 N A rel ies on sev eral embedded t esting technol ogies. The Singl e Ended L i n e T est ( SEL T) is a re flect ometric tes t m ainly aim ed at mea su ri ng li ne len gt h and loc ati ng line problem s.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 10 Coping with your evolving access network The Alca tel - Luce nt access testing appr oach de liv ers testing capab iliti es i n the A cce ss n o des the m se lv es, thus rem o ving t h e need f or test access matrices and costly e xtern al t e s t - head so lut ions.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 11 Expert diagnostic system For m ore effic ien t t r oubl e s hooting, the Al cate l - Lucen t 5 5 30 N A integrates an expert syste m t hat analyses tes t s resul t s and line ope r a tional paramete r s .
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 12 Adaptable customer care workflows Th ank s t o t h e Alca tel -L ucent 5 5 30 N A, y our custome r support team can now be pu t back int o actio n a nd take a ke y rol e in t he c u st omer troubl e resol ution proces s.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 13 Dynamic line management Dy namic line managem ent is a capab ility pro vided by the Al cate l - Lucen t 5 5 30 N A, w hich greatl y impro ves DSL line s t a bili t y . W ith real - time services such as v oice and vi deo, line s t a bili t y has b eco me par amo u n t.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 14 The Alca tel - Luce nt 5 5 30 N A r uns in a cl u s tered SUN serve r c o n fi g u - rati on, whi ch pro vides the great e s t scalabili t y as y our networ k ev ol ves. The database pro vides high a vail - abi lity due to the red u ndant maste r sla ve co n figurati on.
Al cate l-L uce nt 5530 N et work A naly zer 15 Proven solution, adopted by more than 50 service provider s T o da te, the Al c a tel -L ucent 5 5 30 N A has been dep lo yed by m ore th an 5 0 ser vi ce pro vide r s w orl dwide and mana g es more tha n 2 5 million DS L lines.
w ww.alcatel-lucent . com A lc at el , Lu cen t, Al ca tel - Lu cen t an d th e A lc ate l- L uce nt l og o ar e tr ad em ar ks o f A lc at el -L uc en t. A ll ot he r tr ad em ar ks a re th e pr op er t y of t he ir re sp ec ti ve o wn er s. Th e info rmat ion pr ese nted i s subj ect t o chan ge wi thou t noti ce.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Alcatel-Lucent 5530 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Alcatel-Lucent 5530 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Alcatel-Lucent 5530, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Alcatel-Lucent 5530 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Alcatel-Lucent 5530, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Alcatel-Lucent 5530.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Alcatel-Lucent 5530. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Alcatel-Lucent 5530 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.