Manuel d'utilisation / d'entretien du produit SK-SWM3 du fabricant Winegard
Aller à la page of 8
Automatic Multi- Satellite TV Antenna Model SK -SWM3 TRA V’LER ® DIRECTV ® SWM Slimline Antenna www .winegard.com/mobile F or T echnical Services, email help@winegard.com or call 1-800-788-4417 F or Receivers and P rogramming, call 1-866-609-9374 F or up-to - date information on receiver compatibility and programming , visit www .
Pinch point (labeled) FIGURE 2. Pinch points Mount Base with 30’ P ower/Control Cable Mounting Screw (20) Reflector 30’ Gray Coax Cable Interface Box P ower Supply 24” AC power cord Cable Entry Plate 5/16” Reflector Bolt (4) 5/16” Reflector Nut (4) Interface Box Pinch point (labeled) FIGURE 1.
FIGURE 6. Antenna (without reflector) installed parallel to centerline of RV FIGURE 7. Marked “FRONT” of transition plate on fully assembled antenna “FRONT” 4 3 CL-SK26 Sold Separately R e f l e c t o r ( N o t Y e t A t t a c h e d ) R e f l e c t o r ( N o t Y e t A t t a c h e d ) 34 ″ Center of Base 44 ″ FIGURE 4.
FIGURE 8. Setup Option 1 with fully assembled antenna 5 FIGURE 9. Setup Option 2 with fully assembled antenna DVR Receiver Non-DVR Receiver Interface Box P ower Supply Splitter 6 Overall Setup Choose between Setup Option 1 and Setup Option 2 to connect all cables.
FIGURE 10. Stowed/travel position 7 WINEGARD MOBILE PRODUCTS LIMITED WARRANTY (2 YEARS P ARTS; 1 YEAR LABOR) Winegard Company warrants this product against defects in materials or workmanship for a period of two (2) years from the date of original purchase.
Automatic Multi- Satellite TV Antenna Model SK -SWM3 TRA V ’LER ® DIRECTV ® SWM Slimline Antenna www .winegard.com/mobile F or T echnical Services, email help@winegard.com or call 1-800-788-4417 F or Receivers and Programming , call 1-866-609-9374 F or up -to -date information on receiver compatibility and programming, visit www .
1 2 3 5 4 6 7 8 9 WINEGARD COMPANY Burlington, Iowa connecting to antenna LG DTV SWM3 Ready: Multi-Sat LG DTV SWM3 Home EL... LG DTV SWM3 Searching... LG DTV SWM3 *101 *99 *103 The receiver may run data feed and guide feed tests for a few moments. Then, you will be prompted to set up the remote.
T roubleshooting ANTENNA CONNECTION F AILED Check the data cable connection on the back of the interface box. It may not be connected properly . EL HOME F AILURE Something is preventing the mount from raising as it attempted to find the HOME position.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Winegard SK-SWM3 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Winegard SK-SWM3 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Winegard SK-SWM3, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Winegard SK-SWM3 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Winegard SK-SWM3, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Winegard SK-SWM3.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Winegard SK-SWM3. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Winegard SK-SWM3 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.