Manuel d'utilisation / d'entretien du produit XTR-105 du fabricant Whistler
Aller à la page of 9
XTR-105 T T o o t t a a l l B B a a n n d d P P r r o o t t e e c c t t i i o o n n ™ ™ L A SER-RADAR DETECTOR OWNER’S MANUAL The Whistler Group Corporate Headquarters 13016 N. W alton Blvd. • Bentonville, AR 72712 T el 479.273.6012 • Fax 479.
T ABLE OF CONTENTS XTR-105 FEA TURES Model Features Summary ................................ 3 - 5 Installation ...................................................... 6 - 7 • Mounting Guidelines 6 • W indshield Mounting 6 • Power Connection And Fuse Replacement 7 Operation .
10. Icon Display - offers easy-to-r ead icons to i n di c a t e p ow e r , city mode, radar band identification, and signal strength. 1 1 . VG-2/Laser Indicator – Shows the unit is re ce iv ing VG-2 or laser signals. 12. X-band Indicator - Shows the unit is receiving an X-band signal.
Feature Engaged Confirmation Each time a button is pressed one beep confirms featur e “on”, two beeps confirm feature “of f”. Setting Saver Setting Saver saves your personalized settings so that when the detection is turned off and then on again, you do not have to re-enter them.
Safety W arning System/Audio/Visual Alerts When your XTR-105 Whistler det ec - tor detects a safety radar signal, it provides a distinctive audio tone and Alternately flash- es the “ I I ” and “ I I I I I I ” LEDs and then the “ I I I I ” LED Signal Strength Indicator .
If difficulties occur which cannot be solved by i n fo r m a ti o n in this T roubleshooting Guide, pl ea se ca ll Whi stler Customer Service at 1-800-531-0004 or visit our F AQ page a t www .whistlergroup.com/faq-detectors.asp before r eturning your unit for service.
Laser Facts It’ s well documented that many radar guns cannot reliably pr ovide the speed of a targeted vehicle that is traveling in a gr oup of vehicles. In contrast, a laser gun can target a specific vehicle out of a li ne o f t ra f fi c a nd determine its speed.
WARRANTY INFORMA TION Consumer W arranty This Whistler Laser/Radar detector is warrant- ed t o t he original purchaser for a period of one ye ar fro m th e d a te of original purchase against all defects in materials and workmanship.
WARRANTY INFORMA TION Service Out of W arranty Units will be repair ed at “out of warranty” service rates when: •The units original warranty has expired. •A dated store receipt is not supplied. • The unit has been r eturned without its serial number .
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Whistler XTR-105 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Whistler XTR-105 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Whistler XTR-105, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Whistler XTR-105 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Whistler XTR-105, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Whistler XTR-105.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Whistler XTR-105. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Whistler XTR-105 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.