Manuel d'utilisation / d'entretien du produit 80 Series du fabricant Ultra Start
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REV .2007.1 1.13A.
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Car Finder and Auxiliary 1 are not available on 2way models..
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ARM SYSTEM / LOCK DOORS PRESS & RELEASE.
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T imer Mode will start the vehicle at a user selectable start interval. The vehicle can be set to star t once every 2, 3 or 4 hours , for a maximum of 12 starts. The vehicle will start at the selected start interval and run for the programmed runtime *.
SHOCK SENSOR ADJUSTMENTS 3 CHIRPS Press & HOLD Lock + Unlock buttons at the same time Press & HOLD Lock + Unlock buttons at the same time (NOTE: Shock Sensor Adjustment Mode has an auto time out of 8 seconds) Each time the lock button is pressed and released the sensitivity will be INCREASED by 1 level.
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SYSTEM PROGRAMMING - Menu 1 P AGE 18 80 SERIES OWNER'S MANUAL SHOCK SENSOR LOCK BUTTON When the lock button is pressed the light behind the button will flash once and the remote will beep once as confirmation that the function has been completed.
P AGE 19 80 SERIES SYSTEM PROGRAMMING - Menu 1 OWNER'S MANUAL DIAGNOSTICS RUN TIMER- This icon indicates the amount of time that the remote starter will run.
SYSTEM PROGRAMMING - Menu 1 P AGE 20 80 SERIES OWNER'S MANUAL SHOCK SENSOR The ANTENNA icon indicates the signal strength between the remote and the vehicle. If the vehicle is out of operating range when a button is pressed the ANTENNA icon will disappear from the LCD.
SYSTEM PROGRAMMING - Menu 1 P AGE 21 80 SERIES OWNER'S MANUAL REMOTE SETTINGS SETTING THE TIME (LCD 2way MODELS) T o set the time on LCD 2way models, p ress and hold the and buttons until the remote transmitter chimes and the minute portion of the clock begins to flash.
SYSTEM PROGRAMMING - Menu 1 P AGE 22 80 SERIES OWNER'S MANUAL DIAGNOSTICS ALARM ST A TUS / DIAGNOSTICS P ARK LIGHTS LED FLASHES DIAGNOSTICS / ST A TUS 3 SLOW FLASHES LED’s ON SOLID SYSTEM IS IN SERVICE MODE.
Applicated Security T echnologies, Inc. ("AST") promises to the original purchaser to repair or replace with a comparable reconditioned model any AST control module ("module") excl.
IMPORT ANT NOTES LOCK, UNLOCK, DRIVER'S DOOR PRIORITY UNLOCK, TRUNK RELEASE AND THE AUXILIARY OUTPUTS ARE OPTIONAL OUTPUTS. ENABLING THESE FEA TURES REQUIRES CUSTOM INST ALLA TION & PROGRAMMING. THESE FEA TURES MA Y NOT BE COMP A TIBLE WITH SOME VEHICLES.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Ultra Start 80 Series c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Ultra Start 80 Series - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Ultra Start 80 Series, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Ultra Start 80 Series va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Ultra Start 80 Series, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Ultra Start 80 Series.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Ultra Start 80 Series. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Ultra Start 80 Series ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.