Manuel d'utilisation / d'entretien du produit ULUS 10064 du fabricant Sega
Aller à la page of 9
ULUS10064 • Whe n operatin g the unit , pla yi n a well-li t roo m and kee p a saf e distanc e fro m the screen . • Avoi d prolonge d us e of th e system . T ake a brea k of abou t 15 minute s during ever y hou r of pla y. • Do no t use the syste m whe n yo u ar e tire d or shor t of sleep .
3 3 Set up your PSP™ (PlayStation®Portable) system according to the instructions in the manual supplied with the system. T urn the system on. The power indicator lights up in green and the home menu is displayed. Press the OPEN latch to open the disc cover .
5 5 4 4 LICENSES WIRELESS (WLAN) FEA TURES Y our license is where you will store your current settings and progress through the game. The first time you play the game, you will be asked to create a license.
7 7 6 6 CONNECT TO PLA Y ST A TION ® 2 VIA USB WELCOME TO OUTRUN 2006: CO AST 2 COAST If you own both the PSP™ system and PlayStation®2 versions of the game, you can transfer a license across to the PlayStation®2 to play on the big screen! Once your license is sent, you will notice a Yin-Y ang icon on it.
9 9 8 8 RACE DISPLA Y MAIN MENU P AUSE MENU Press the ST ART button when in-game to bring up the Pause Menu, which consists of the following options: RETURN TO GAME End pause mode and continue racing. RETRY Return to the start of the race and try again.
1 1 1 1 1 1 0 0 MAIN MENU MAIN MENU SHOWROOM Buy new items here! Use the OutRun miles you have accumulated to gain access to more cars, upgrades, music and extras. Once you have selected your chosen game, you will be asked to choose your course from either OutRun2 or OutRun2SP tracks.
1 1 3 3 1 1 2 2 MAIN MENU THE CARS LOBBY SCREEN Once you join a game, you can adjust various settings through on- screen selections. If you are adjusting your settings, on other players screen, they will see an icon to show you’re not ready . CAR SETTINGS Car Choose the car you want to race in.
1 1 5 5 1 1 4 4 CREDITS SEGA EUROPE LIMITED CEO Naoya T surumi President/COO Mike Hayes Development Director Gary Dunn Creative Director Matthew Woodley Director of European Marketing Gary Knight Head.
1 1 6 6 NOTES LIMITED WARRANTY: SEGA of America, Inc. warrants to the original consumer purchaser that the game disc or cartridge shall be free from defects in material and workmanship for a period of 90-days from the original date of purchase.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Sega ULUS 10064 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Sega ULUS 10064 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Sega ULUS 10064, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Sega ULUS 10064 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Sega ULUS 10064, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Sega ULUS 10064.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Sega ULUS 10064. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Sega ULUS 10064 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.