Manuel d'utilisation / d'entretien du produit P333T du fabricant Avaya
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A vaya P333T Quick Start Guide Unpack Rack mount (optional) Connect the cables Configure Run W eb-based Manager (optional) Power up 1 2 3 4 5 6.
Unpack Check the package contents for the following: ! If any items are missing or damaged, contact your supplier . Equipment • One A vaya P333T Layer 2 W orkgroup Switch • One AC power cable • .
Rack mount (optional) 1. Snap open the hinged ends of the unit’s front panel to r eveal the screw holes. 2. Position the unit in the rack. 3. Secure the unit to the rack, taking car e not to overtighten the screws. 4. Snap closed the hinged ends of the front panel.
Power up Avaya P330 AC V ersion 1. Insert the power cord into the power connector (BUPS or Power Supply) on the rear of the unit. 2. Insert the other end of the power cord into the electricity supply or the BUPS connector . ! The unit powers up and performs a self test procedur e.
4 FIV – Force Initial V ersion (see A vaya P330 User ’s Guide) LNK – When ON, link is OK COL – When ON, indicates a collision on the port in HDX mode Tx, Rx – Shows traffic activity for tran.
5 Basic configuration T o connect a PC terminal or VT -100 terminal to the Avaya P330 1. If you are using a PC, initiate a VT -100 terminal emulation session using an application such as W indows® HyperT erminal. 2. Press Enter . 3. T ype the User name root when prompted and pr ess Enter .
Configuration Parameter Default Setting Port Speed and Duplex Mode • 10/100-TX ports: Auto-negotiation • 100Base-FX ports: 100 Mbps full duplex • 1000Base-X ports: 1000 Mbps full duplex Flow Con.
Run the W eb-Based Manager (optional) ! T o configure the A vaya P330 you can use the P330 W eb-based Manager in addition to using the CLI. System Requirements Minimum hardwar e and Operating System r.
! If the network manager has configured the system the plug-in should be installed auto- matically . If the plug-in is not installed automatically , there are thr ee ways to install the plug-in manually: • Either install the plug-in from the CD as follows: 1.
Documentation and Online Help Refer to the A vaya P330 Documentation and Utilities CD for full instructions..
Notes.
Contact Information T o contact A vaya technical support: From the United States: Please call 1-800-237-0016, press 0, then pr ess 73300. From outside the United States: EMEA (Europe, Middle East and Africa). Email: csctechnical@avaya.com AP (Asia Pacific).
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Avaya P333T c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Avaya P333T - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Avaya P333T, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Avaya P333T va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Avaya P333T, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Avaya P333T.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Avaya P333T. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Avaya P333T ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.