Manuel d'utilisation / d'entretien du produit PST52 du fabricant Audiovox
Aller à la page of 10
INST ALLA TION/ OWNERS MANUAL 5-1/4”, 6.5” TWO-W A Y SPEAKERS MOBILE THEA TER SERIES WITH SWIVEL MOUNT TWEETER Release 3-28-01. Revision A: Changed installation illustration.
L E D O M2 5 - T S P5 6 - T S P r e t e m a i D l a n i m o N" 4 / 1 5" 2 / 1 6 n o i t p i r c s e Dy a W - 2y a W - 2 e c n a d e p m Is m h O 4s m h O 4 e s n o p s e R .
PRE-INST ALLA TION TIPS Before beginning your installation, read the following tips on proper placement of speakers and how to obtain the best sound from the speakers you have selected. No. 1: Always try to have the speakers aimed at the listener . Never install speakers in a manner that would direct sound toward the floor of the car .
-4- INST ALLA TION INSTRUCTIONS CAUTION: Do not mount the speakers in the following locations: - Where the door window glass comes in contact with the speaker . - Where the window crank handles or gear assemblies come in contact with the speaker when rotated.
Removing the Door Panel 1. This opening would have to be enlarged per dotted line 2. Possible speaker opening 3. Remove paper liner 4. Padded door panel 5. Window crank Selecting Speaker Location After removing the door panel, you are ready to select a location for the speaker .
Selecting the Speaker Location 1. This is a good speaker location , but to use it, you’ll have to enlarge the existing hole 2. Check for free window crank movement 3.
Piercing Speaker Mounting Holes 1. Opening 2. Speaker 3. Pierce the speaker mounting holes Using an Existing Hole 1. Speaker 2. Drill 3. Drill the required speaker mounting holes -7- Enlarging or Cutting a New Hole 1. Enlarge or cut new hole per template 2.
Routing Speaker W ires 1. Door Frame 2. Kick Panel 3. Connect speaker wires to speakers 4. Route wires to stereo 5. Drill 1/4” hole or use existing grommets 6. Door (open) Securing Speaker and Grille 1. Mesh Grille 2. Speaker mounting screws 3. Speaker 4.
Speaker Mounting Details The following illustrations define the requirements for mounting the speaker on the near and far sides of the mounting surface or inde- pendent mounting board.
This Warranty does not apply to any product or part thereof which, in the opinion of the Company, has suffered or been damaged through alteration, improper installation, mishandling, misuse, neglect, accident, or by removal or defacement of the factory serial number/bar code label(s) or markings.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Audiovox PST52 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Audiovox PST52 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Audiovox PST52, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Audiovox PST52 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Audiovox PST52, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Audiovox PST52.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Audiovox PST52. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Audiovox PST52 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.