Manuel d'utilisation / d'entretien du produit PRO9232 du fabricant Audiovox
Aller à la page of 8
Congratulations on your purchase of the PRO 9232 automotive Keyless Entry Upgrade Alarm System. The PRO 9232 is a state - of - the - art auto security system that is designed to automatically arm and disarm when it receives a command from your existing Factory Keyless Entry Transmitter.
3 . In 30 seconds, you will hear a single short chip from the siren, and the vehicle’s parking lamps will flash one time, indicating that the system has ARMED. At this time, the red dash mounted L.E.D. will begin to flash slowly, providing a visual indication that the system is fully armed.
rapid flashing of the red dash mounted L.E.D. Opening one of the vehicle’s doors will suspend the passive arming process until all doors have been closed, or until the ignition key has been turned on. INTRUSION WARNING SIGNALS : The system will inform you if an intrusion attempt has occurred while you were away from the vehicle.
2 . Turn the ignition switch to the “On” position. 3 . Press and hold the valet/override pushbutton switch for 5 seconds. The L.E.D. turns on, indicating valet mode has been successfully entered. TO EXIT VALET: With the ignition switch in the on position, press and release the valet/override pushbutton switch one time.
different code than was pre-assigned from the factory . T o Change the pre-assigned override code follow the steps outlined below . It is advised you read both sections under the headings “Programmi.
4 . Within 10 seconds turn the ignition switch off, on, off, on, off, on. (The siren or horn will beep and the lights will flash one time.) 5 . Within 10 seconds, begin to press and release the push button switch to set the tenths digit. (As per the example, press and release 5 times to set the tenths digit to 5) 6 .
ELIMINATING THE ARM / DISARM CHIRPS : The normal arming and disarming confirmation chirps can easily be turned off using the valet pushbutton switch. To do this; 1. Turn the ignition key on, and then off. 2. Within 10 seconds of turning the ignition key off, press and release the valet switch 3 times.
PRO 9232 SYSTEM FUNCTIONS A T A GLANCE PASSIVE ARMING ARMED DISARMED VALET MODE INTRUSION ZONE 3 INTRUSION ZONE 2 INTRUSION ZONE 1 ARM DISARM ARM / DOOR OPEN 10 MIN. PASSIVE ARM / DOOR OPEN DISARM / INTRUSION DISARM / AFTER 10 MIN. PASSIVE ARM DISARM / AFTER 10 MIN.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Audiovox PRO9232 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Audiovox PRO9232 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Audiovox PRO9232, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Audiovox PRO9232 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Audiovox PRO9232, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Audiovox PRO9232.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Audiovox PRO9232. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Audiovox PRO9232 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.