Manuel d'utilisation / d'entretien du produit PRO 9232S du fabricant Audiovox
Aller à la page of 8
Congratulations on your purchase of the PRO 9232S automotive Keyless Entry Upgrade Alarm System. The PRO 9232S is a state -of -the-art auto security system that is designed to automatically arm and disarm when it receives a command from your existing Factory Keyless Entry Transmitter.
3. In 30 seconds, you will hear a single short chip from the siren, and the vehicle’s parking lamps will flash one time, indicating that the system has ARMED. At this time, the red dash mounted LED will begin to flash slowly, providing a visual indication that the system is fully armed.
DISARMING THE SYSTEM: 1. As you approach the vehicle, press and release the unlock button on the keychain transmitter. 2. The siren and or horn will beep two times, the parking lamps will flash two times, and the red dash mounted LED will turn off, indicating that the system is DISARMED.
USING THE VALET SWITCH: The valet switch allows you to temporarily bypass all alarm functions, eliminat- ing the need to hand your transmitter to parking attendants or garage mechan- ics. When the system is in valet mode, all alarm functions are bypassed, how- ever the remote panic feature and remote door locks will remain operational.
4. Within 10 seconds of turning the ignition switch on, begin to enter units digit of override code. (In this example the code is 1 1, so press and release the V alet/Override pushbutton one time). 5. Within 5 seconds after the last units digit is entered, turn the ignition switch off, then on, and start your vehicle.
pattern reports the previously stored code, the new code was not entered correctly . Please repeat steps 1 through 7 above considering the following. NOTE: Acceptable digits 10ths or units are 1 through 9. The unit will not recognize a 0 (Zero), or no digit entered in any place, units or tenths.
NOTE: If 15 seconds of inactivity expire, or if the ignition switch is turned off for more then 5 seconds during any of the above steps, the unit will revert back to the last success fully stored code.
Your System Has These Features Activated: PRO 9232S SYSTEM FUNCTIONS A T A GLANCE Starter Disable When Armed Passive Arming Instant Trigger Remote Car Starter Remote Window Open G G G G G G G G G G Form No. 128-6021 Audiovox Corp. 150 Marcus Blvd. Hauppauge, N.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Audiovox PRO 9232S c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Audiovox PRO 9232S - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Audiovox PRO 9232S, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Audiovox PRO 9232S va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Audiovox PRO 9232S, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Audiovox PRO 9232S.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Audiovox PRO 9232S. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Audiovox PRO 9232S ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.