Manuel d'utilisation / d'entretien du produit KX-TG1861AL du fabricant Panasonic
Aller à la page of 8
PQQW15203 ZA DC0306DT0 Digital Cordless Phone Model No. KX-TG1861AL 1 Connections 2 Battery installation/ Battery charge (Initial charge: 7 hours) Note: L Use only the included rechargeable batte ries. Quick Guide (220 – 240 V , 50 Hz) T o telephone network Hook Use only the included AC adaptor and telephone line cord.
– 2 – 3 Screen saver mode The backlight will turn off comple tely after 1 minute of inactivity if the handset is not on the base unit. To use the handset when it is i n screen saver mode, first press {ih} to turn the display on again.
– 3 – 5 Basic operations Feature Operation Making a call Dial the phone number. i {C} / {s} Answering a call {C} Hanging up {ih} Receiver/speaker volume Press {^} or {V} while on a call. Last number redial B (right soft key) i {C} Making a call with redial list B (right soft key) i Press {^} or {V} to select the desired number.
– 4 – 6 Frequently asked questions Call waiting (using the recall button) Questio n Cause & solution Where can I find the recall button? How can I use call waiting service? How can I answer the 2nd call when I am talking with someone? L The recall button is shown as { R } on the handset.
– 5 – Battery charge Range/Dist ance (No link to bas e) Questio n Cause & solution How do I charge the battery? L Make sure that the battery is properly installed in the handset and the cover is closed. Place the han dset on the base unit or charger.
– 6 – ADSL Issues (N oise on line) Caller ID Registration (Addi ng new handset) Questio n Cause & solution Why am I getting noise on my telephone line? L If you subscribe to ADSL service, we recommend you to attach an ADSL filter to the telephone l ine between the base unit and the telephone lin e socket.
– 7 – 7 Optional services (Caller ID and SMS) If you subscribe to Caller ID service, yo u can: – display caller information – identify who is calling by using different display colours and ringtones (handset phoneb ook category) To use SMS, you must subscribe to Caller ID and/or appropria te service.
1 Read the Operating Instructions or this Quick Guide . 2 V i sit our website: http://www .p anasonic.com.au 3 Contact us via the web at: http://www .p anasonic.com.au/support/ Replacement batteries can be purchased from your retailer . IMPORT ANT! If your product is not working properly .
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Panasonic KX-TG1861AL c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Panasonic KX-TG1861AL - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Panasonic KX-TG1861AL, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Panasonic KX-TG1861AL va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Panasonic KX-TG1861AL, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Panasonic KX-TG1861AL.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Panasonic KX-TG1861AL. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Panasonic KX-TG1861AL ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.