Manuel d'utilisation / d'entretien du produit X5 du fabricant Hand Held Products
Aller à la page of 12
NAUTIZ X5 Quick Start Guide.
1 Package The pictures shown below may differ from the actual products. T o purchase additional or optional products, contact our customer center . Battery (High Ca pacity) Adaptor Spring Wire Desktop.
2 Y our Nautiz X5 The pictures shown below may differ from the actual products. T o purchase additional or optional products, contact our customer center .
Removing battery without po wer off may cause a technical problem. T urn off a PDA by using [Power] button on PDA completely to prevent causing problem of PDA. When PDA is failing to turn on due to removing battery witout turn off, please make hard-reset the PDA.
T o remove the USIM Remove the USIM card (or USAM card) in the direction of the arrow. T o insert the USIM/USAM Insert the USIM card (or USAM card) in the direction of the arrow.
5 Powering On/off Press the [Power] button on the top of the station to turn your station on/off. Power Button Use the stylus pen to select/run/move a target on the screen. The stylus pen can be separated from the top left of the station. Ta p This is used to select or execute an item by touching an icon on the screen once with the stylus pen.
Run ‘Phone’ program from Start menu. Enter a phone number and press ‘T alk’ to connect the call. Redial Select ‘T alk’ button without entering new phone number .
Run <Memo> program and select [New ...] before scanning. Scanned barcode informaton is appeared in [New] fi le. The scanned barcode is automatically saved in [Memo]. The barocode information will not be saved if close [Memo] program without saving.
Press the [Front Scanner] button on the PDA to capture image or video while camera program is running. The taken image or video will be automaticaly saved in the album.
Using ActiveSync 1 Connect a PDA in Cradle or PDA iteslf to user PC by using a USB cable. Installing ActiveSync 1 Access the Microsoft website to download [Microsoft ActiveSync] 2 When ask for [License Agreement] for do wnloading, please select [Agreement].
11 Connecting ActiveSync F AQ for using ActiveSync When ‘Unkno wn Device’ message is pop-up after PC detects a new USB device, Check if PDA is on, and re-insert the PDA to desktop cradle. When ‘Connecting’ sta tus continues longer than as a usual, Remove the PDA from the desktop cradle.
www.handheldgroup.com.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Hand Held Products X5 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Hand Held Products X5 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Hand Held Products X5, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Hand Held Products X5 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Hand Held Products X5, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Hand Held Products X5.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Hand Held Products X5. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Hand Held Products X5 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.