Manuel d'utilisation / d'entretien du produit T6348 du fabricant Fisher-Price
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www .fi sher -price.com PRINTED IN CHINA T6348pr -0920 © 2010 Viacom International Inc. All Rights Reserved. Nickelodeon, SpongeBob SquarePants and all related titles, logos and characters are trademarks of Viacom International Inc. Created by Stephen Hillenburg.
2 3 ® 3 Cy cle Controls PLEASE READ THIS NOTICE BEFORE YOU OR YOUR CHILD USE ANY VIDEO GAME. A very small portion of the population have a condition which may cause a momentary loss of consciousness when viewing certain kinds of fl ashing lights or patterns that are commonly present in our daily environment.
4 5 ® 5 Gar age Get ting St ar ted • Please keep these instructions for future reference, as they contain important information. • Insert the game cartridge into the socket on top of the cycle. Push to be sure it’ s fully inserted. • T urn your TV or VCR power ON .
6 7 ® 7 Off Ramps • Keep traveling down the road and go all the way around the road or head onto an off-ramp for other fun games and activities. Simply bear to the side of the road as you see one approaching. Hint: If you miss your ramp, you can pedal in reverse to back up.
8 9 ® 9 F reewa y F renzy Drive down the road without crashing or running out of gas. • Use the joystick to drive your car down the road. • Check your gas gauge and collect gas cans on the road before you run out of gas! • Don’t run into other cars or objects, or they’ll slow you down.
10 11 ® 11 • Pedal as fast as you can. The faster you pedal, the farther you jump. • If you don’t pedal fast enough, you’ll crash. • When you’re fi nished with this activity , press the exit button to return to the road. Pedal to the next activity .
12 13 ® 13 2 Player • Each player takes a turn. Pedal down the road as fast as you can to the fi nish line. Look at your time. • Now it’ s time for Player 2 to beat your time. • The player with the fastest time wins . • When you’re fi nished with this activity , press the exit button to return to the road.
14 15 ® 15 The Map T Garage Back to the Road Math Smash Derby Four on the Floor Freeway Frenzy Number Jump Disaster Alley The Big Race Bonus Activity • You can travel down the road and head onto an off-ramp to access activities or simply press the map button to visit any of the activities around the course.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Fisher-Price T6348 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Fisher-Price T6348 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Fisher-Price T6348, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Fisher-Price T6348 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Fisher-Price T6348, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Fisher-Price T6348.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Fisher-Price T6348. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Fisher-Price T6348 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.