Manuel d'utilisation / d'entretien du produit AE2i White du fabricant Bose
Aller à la page of 9
©201 1 Bose Corporation, The Mountain, Framingham, MA 01701-9168 USA AM346022 Rev .0 1 B OSE ® AE2i A UDIO H EADPHONES | | | | | AE2i Cover_3.5x6.fm Page 1 Thur sday, Febru ary 10, 2011 5:18 PM.
1 English T ab 5, 11 T ab 4, 10 T ab 3, 9 T ab 2, 8 Safety Information Please take the ti me to follow the instructions in this owner’ s guide car efully . It will help you se t up and operate your product properly and enjoy its advanced features. Please save this owner’ s guide for future r eference.
2 English T ab 5, 11 T ab 4, 10 Ta b 3 , 9 Ta b 2 , 8 Introduction Thank you for purchasing the Bos e ® AE2i audio headphones for select Apple products. These h eadphones were designed to give you easy access and greater control of your Apple audio device.
3 English T ab 5, 11 T ab 4, 10 T ab 3, 9 T ab 2, 8 W earing th e headphones Put on the headphones using the ma rkings which identify the left (L) and right (R) earcups. Adjust the headband so it rests gently on top of your head and the ear cup cushions fi t comfortably around your ears.
4 English T ab 5, 11 T ab 4, 10 Ta b 3 , 9 Ta b 2 , 8 Basic functions Call-related functions Media playback functions Incre ase volume Press and release the + button. Decrea se volume Press an d release the – button. Answer a c all When you r eceive an incoming call, press and releas e the Answer/End button to answer .
5 English T ab 5, 11 T ab 4, 10 T ab 3, 9 T ab 2, 8 Folding earcups The Bose ® AE2i audio hea dphones feat ure r otating earcups that fold flat for easy , convenient storage. The earcups r otat e in only one di rection. Incorr ect ly rotating the earcups can damage the headphones.
6 English T ab 5, 11 T ab 4, 10 Ta b 3 , 9 Ta b 2 , 8 T roubleshooting Problem What to d o No audio or audio in one earcup only • Ensure both ends of the audio cable are firmly seated. • T ry a different audio device. Distorted bass • Ensure both ear cu shions are firmly secured.
©2011 Bose Corporation. No part of this work may be reproduced, modified, distributed, or otherwise used without prior written permission. Apple, iPad, iPhone, iPod, iPod classi c, iPod nano, iPod shuf fle, iPod touch and MacBook ar e trademarks of Apple, Inc.
©201 1 Bose Corporation, The Mountain, Framingham, MA 01701-9168 USA AM346022 Rev .0 1 B OSE ® AE2i A UDIO H EADPHONES | | | | | AE2i Cover_3.5x6.fm Page 1 Thur sday, Febru ary 10, 2011 5:18 PM.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Bose AE2i White c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Bose AE2i White - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Bose AE2i White, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Bose AE2i White va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Bose AE2i White, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Bose AE2i White.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Bose AE2i White. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Bose AE2i White ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.