Manuel d'utilisation / d'entretien du produit 00277DIX du fabricant Acu-Rite
Aller à la page of 10
Instruction Manual SAVE THIS MANU AL FOR FUTURE REFERENCE. Questions? Contact Cust omer Suppor t at ( 8 77) 22 1 - 1 25 2 or visit www . AcuRite .com. CONTENTS Unpac king Instr uctions ........... 2 P ackage Contents .................. 2 Features & Benets .
2 Congratulations on y our new A cuRite product. T o ensure t he best possible product perf ormance, please read t his manual in its entirety and retain it for future ref erence. Unpac king Ins tructions Remo v e the protective lm t hat is applied to the LCD screen prior to using this product.
3 Features & Benets 1 2 3 4 5 7 6 FRONT 1 . Meat Type Setup Indicator Select Beef, V eal, Chicken, Pork, Poultr y , Lamb, Fish, Custom or Boil. 2. Meat Doneness Setup Indicator Select Rare, Medium or W ell done; temperatures based on USDA recommended guidelines.
4 SETUP Install or Replace Batteries AcuRite recommends high quality alkaline batteries f or the best product per for mance. Heavy duty or rec hargeable batteries are not recommended.
5 Food Preparation Consuming raw or undercooked meats, poultr y , seafood, shellsh, or eggs may increase y our risk of f ood-borne illness, especially if you have cert ain medical conditions. The USD A recommends cert ain guidelines be met when preparing meat and seafood.
6 Meat Doneness Setup 1 . Once Meat T ype has been select ed, Meat Doneness will ash on the displa y . 2. T o adjust t he meat doneness, tur n the rotar y dial clockwise to move for ward through t he available meat doneness selections and counterclockwise to mov e backward through the selections.
7 Warning Messages When display reads “L O BA T”, replace batter ies. Chec k Probe “CHEC K PROBE” indicates a probe error and is shown with a diagnostic code: Diagnostic Code Problem Solution No Probe cord is not connected to t he ther mometer .
8 Specications Customer Suppor t AcuRite customer suppor t is committ ed to pro viding you with best-in- class ser vice. For assistance , please have t he model number of this product available and contact us in an y of the f ollowing w ays: (8 7 7) 22 1-1 252 info@c haney-inst.
9.
©Chaney Instrument Co. All rights reserved. AcuRite is a registered trademark of the Chaney Instrument Co., Lake Geneva, WI 53147. All other trademarks and copy - rights are the property of their respective owners. AcuRite uses patented technology . Visit www .
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Acu-Rite 00277DIX c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Acu-Rite 00277DIX - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Acu-Rite 00277DIX, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Acu-Rite 00277DIX va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Acu-Rite 00277DIX, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Acu-Rite 00277DIX.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Acu-Rite 00277DIX. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Acu-Rite 00277DIX ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.