Manuel d'utilisation / d'entretien du produit Quake 4 (Xbox 360) du fabricant Bethesda
Aller à la page of 11
®.
1 WARNING Befor e playing this game, read the Xbox 360 ® console and accessor y manuals for important safety and health information. Keep all manuals for future refer ence. For replacement console and accessory manuals, go to www .xbox.c om/support .
2 3 DEF AUL T GAME CONTROLS QUAKE® 4 BACKGROUND In the mid-21st century, a barbaric alien r ace call ed the Str ogg launched a mas sive invasion on Earth.
4 5 MENUS Load Game —Choose this to load or del ete a sav ed game. Campaign —Choose this to begin or c ontinue a Singl e Play er game. Multiplayer —Join or hos t a game on Xbox LIVE® or Sys tem Link. • Xbox Liv e® : Connect via the Internet t o play QUAKE 4 on Xbox LIVE.
6 7 WEAPONS When you land on Str oggos, you’ll have acces s to standar d Marine weapons: Blaster —Standar d Marine-issue ener gy pistol, with two diff er ent modes of r e. Pull the Attack trigger ( x by default) to quickl y re small er blasts.
8 9 GAMERCARD ACHIEVEMENTS While playing QUAKE 4 , you will be abl e to gain r ep points on your gamercar d by tackling certain chall enges. These challenges include compl eting an entire l evel using just one weapon type, placing rst on any l eaderboards in a Multiplayer game and others.
10 11 gametyPeS DEA THMA TCH The ultimate goal of this clas sic game mode is to fr ag anything that moves. Don’t let your guar d down, and r emember — everyone is your opponent. The player with the most kills wins. TEAM DEA THMA TCH Upon joining a T eam DM game, y ou will be assigned t o a team: Marine or Str ogg.
12 13 Join ma tCH This brings up any availabl e sessions in a br owser detailing gametype, map, number of players, frag limit and time limit. Pr ess the X button to refr esh the list. St aRt ma tCH This allo ws you t o cr eate a session f or other Xbox 360s connected to your LAN or via an Xbox System Link Cabl e.
14 15 Capture —Awar ded to a player who c aptur es the ag in CTF/Ar ena CTF . Assist —Awar ded for helping c apture the ag by either a) c arrying it within 10 sec onds of sc oring, but not being the nal carrier; or b) r eturn - ing your t eam’ s ag, all owing your team to scor e (within 10 seconds).
16 17 END USER LICENSE AGREEMENT This is a legal agr eement (“ Agreement”) between y ou, the end user (“Y ou”) and ZeniMax Media Inc. through its division, Bethesda Softworks LL C (“Licensor”).
Quake® 4 © 2005 id Software LLC, a ZeniMax Media company. Bethesda, Bethesda Softworks, ZeniMax and related logos are registered trademarks or trademarks of ZeniMax Media Inc. in the U.S. and/or other countries. Quake, Quake 4, id, id Software, id Tech and related logos are registered trademarks or trademarks of id Software LLC in the U.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Bethesda Quake 4 (Xbox 360) c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Bethesda Quake 4 (Xbox 360) - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Bethesda Quake 4 (Xbox 360), vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Bethesda Quake 4 (Xbox 360) va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Bethesda Quake 4 (Xbox 360), mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Bethesda Quake 4 (Xbox 360).
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Bethesda Quake 4 (Xbox 360). Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Bethesda Quake 4 (Xbox 360) ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.