Manuel d'utilisation / d'entretien du produit WNA-1 du fabricant Wells
Aller à la page of 12
WELLS BLOOMFIELD, LLC 2 ERIK CIRCLE, P . O. Box 280 V erdi, NV 89439 www .wellsbloomfield.com PRINTED IN CHINA telephone: 775-689-5703 fax: 775-689-5976 IMPORTANT: DO NOT DI SCARD THIS MANUAL This man.
233 306224 Owners M anual WNA-Series Nacho Cabinet Unless otherwise specified, all commercial cooking equipment manufactured by WELLS BLOOMFIELD, LLC is warranted against defects in ma terials and wor.
W A R R A N T Y x i SPECIFICATIONS 1 FEATURES & OPERATING CONTROLS 2 PRECAUTIONS & GENERAL INFORMATION 3 AGENCY LISTING INFORMATION 3 I N S T A L L A T I O N 4 O P E R A T I O N 5 CLEANING INS.
FEATURES & OPERATING CONTROLS 2 WNA-1 Nacho Holding Cabinet 233 306224 Owners M anual WNA-Series Nacho Cabinet.
FEATURES & OPERATING CONTROLS (continued) 3 This appliance is intended for use in commercial establishments only. This appliance is intended to hold previously prepared food at temperature for human consumption. No other u se is recommended or authorized by the manufacturer or its agents.
4 INSTALLATION NOTE: DO NOT discard the carton or other packing materials until you have inspected the appliance for hidden damage and tested it for proper operation.
5 OPERATION PREPARATION Be sure inside of appliance is wiped cl ean, and the drop door is properly installed. Load nachos through refill openi ng. Re place refill cover. Press on/off switch to “ ON ”. USE Open the drop door to access nachos. Keep drop door closed unless dispensin g.
6 CLEANING INSTRUCTIONS PREPARATION Turn ON/OFF sw itch “ OFF ” Allow unit to cool completely before cle aning Disconnect unit from electr ic power before cleaning FREQUENCY Daily, or as needed TOOLS Mild Detergent, Soft Cloth or Sponge Plastic Scouring Pad CLEANING 1.
MAINTENANCE INSTRUCTIONS 7 TROUBLESHOOTING SUGGESTIONS PROBLEM POSSIBLE CAUSE SUGGESTED REMEDY No power to unit Power cord unplugged Plug power cord into appropriate receptacle Circuit breaker tripped.
EXPLODED VIEW 8 233 306224 Owners M anual WNA-Series Nacho Cabinet.
DESCRIPTION PART NO. There are currently no accessories available for this u nit CUST OMER SERVICE DA T A please have this information av ailable if calling for service RESTAURANT ___________ ________.
Genuine Parts Protect - YOU - All - W ays SER VICE TRAINING - QUALITY SER VICE SER VICE TRAINING - QUALITY SERVICE CUSTOMER SA TISF ACTION CUSTOMER SA TISF ACTION Commercial Food Equipment Service Ass.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Wells WNA-1 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Wells WNA-1 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Wells WNA-1, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Wells WNA-1 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Wells WNA-1, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Wells WNA-1.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Wells WNA-1. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Wells WNA-1 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.