Manuel d'utilisation / d'entretien du produit LS6375-3 du fabricant VTech
Aller à la page of 8
1 Quick start guide LS6375 - 3 ( LS6 325 -2 an d I S61 0 0) Introduction This quick start guide provides you with the basic installation and use instructions. A limited set of features are described in abbreviated form. Please refer to the user’s manual for complete installation and operation instructions.
2 Headset charger installation Install the headset charger as shown below. H e a d s e t c h a r g e r P l u g t h e s m a l l e n d o f t h e h e a d s e t c h a r g e r p o w e r a d a p t e r i n t o t h e p o w e r j a c k o f t h e h e a d s e t c h a r g e r.
3 Han dset over view / VOL (directory/volume) Review the directory when the telephone is not in use. Scroll up while in a menu. Increase the listening volume during a call. CHARGE light On when the handset is charging. 1 Press repeatedly to add or remove 1 in front of a call log number before dialing or saving it in the directory.
4 Telephone settings Default settings are indicated by an asterisk(*). Screen display Function Options LCD language Set the screen display language. English* Français Español Clr voicemail Turn off the voicemail indicators. Turn off indicator? Key tone Set whether the handset beeps whenever a key is pressed.
5 Intercom Use the intercom feature for conversation between two system handsets, or a handset and a headset. You can use a maximum of ve handsets, or four handsets and a headset at the same time. Only two handsets, or one handset and one headset can be used on an intercom call.
6 Directory The directory can store up to 50 entries. To add a directory entry: Press MENU/ SELECT when the handset is not in use. Scroll to select >Directory and then >Add contact . When the screen displays ENTER NUMBER : Use the dialing keys to enter the number (up to 30 digits).
7 To save a call log entry to the directory: When the desired call log entry displays, press MENU /SELECT . When the screen displays EDIT NUMBER , use the dialing keys to modify if necessary. Press MENU /SELECT . When the screen displays EDIT NAME , use the dialing keys to modify if necessary.
8 Play messages To play messages with the telephone base: Press /PLAY/ STOP when the telephone is not in use. Options during playback: Press /VOL+ or /VOL- to adjust the speaker volume. Press /SKIP to skip to the next message. Press /REPEAT to repeat the message currently playing.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté VTech LS6375-3 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du VTech LS6375-3 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation VTech LS6375-3, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le VTech LS6375-3 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le VTech LS6375-3, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du VTech LS6375-3.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le VTech LS6375-3. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei VTech LS6375-3 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.