Manuel d'utilisation / d'entretien du produit ALL-PRO 100R-NG du fabricant Universal
Aller à la page of 9
ST OP QUESTIONS? MISSING / D AMAGED P ARTS Please do not return this product to the store. If a part is damaged or missing, simply e-mail us at php@allpro-heaters.com, or visit our website at http://allpro-heaters.com, or call our Customer Service Department at (888) 619-7060.
Page -2- GENERAL HAZARD WARNING: FAILURE TO COMPLY WITH THE PRECAUTIONS AND INSTRUCTIONS PROVIDED WITH THIS HEATER, CAN RESULT IN DEATH, SERIOUS BODILY INJURY AND PROPERTY LOSS OR DAMAGE FROM HAZARDS OF FIRE, EXPLOSION, BURN, ASPHYXIATION, CARBON MONOXIDE POISONING, AND/OR ELECTRICAL SHOCK.
Page -3- OPERA TING PRECAUTIONS This is a natural gas, direct-fired, radiant heater. It's intended use is primarily temporary heating of buildings under construction, alteration or repair.
Page -4- ODOR F ADE W ARNING FUEL GAS ODOR LP gas and natural gas have man-made odorants added specifically for detection of fuel gas leaks. If a gas leak occurs you should be able to smell the fuel gas. Since Propane (LP) is heavier than air you should smell for the gas odor low to the floor.
Page -5- SERVICING A hazardous condition may result if a heater is used that has been modified or is not functiong properly. When the heater is working properly: *The flame is contained within the heater. *The flame is essentially blue with perhaps some yellow tipping.
Page -6- 1 0814 Base Assembly 1 2 3095 Ballast 1 3 1074 Valve Shield Assembly 1 4 6113 Orifice, #55 Drill 1 5 1510 Pilot Assembly 1 6 1072 Manifold Assembly 1 7 7616 Thermoelectric Valve 1 8 6067 Spac.
Page -7- W ARRANTY We are pleased that you have selected our product and take this opportunity to assure you that qualified service facilities are available if required. With the cooperation of independent dealers, a nationwide network of authorized servicing dealers is available for your servicing requirements.
Page -9- Warranty Registration First Na me Hand print only. Use blac k or blue ink pen to fill in this fo rm. Cross or check i nside the circle. Your I nfo rma ti on Last nam e Postal code State City .
Page -10- V isit our website for product information, technical support, customer service, and warranty registration at: WWW .ALLPRO-HEA TERS.COM for All-Pro products or WWW .
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Universal ALL-PRO 100R-NG c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Universal ALL-PRO 100R-NG - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Universal ALL-PRO 100R-NG, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Universal ALL-PRO 100R-NG va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Universal ALL-PRO 100R-NG, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Universal ALL-PRO 100R-NG.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Universal ALL-PRO 100R-NG. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Universal ALL-PRO 100R-NG ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.