Manuel d'utilisation / d'entretien du produit iES16 du fabricant Toshiba
Aller à la page of 11
Discover the P ower of T oshiba ’s IP Communication Solutions.
CIX1 00 Supports up to 64 trunks or 72 voice endpoints and combinations up to 112 total. CIX40 Supports 4-11 trunks or 8-40 voice endpoints depending upon configuration. CIX200 Supports up to 96 trunks or 160 voice endpoints and combinations up to 192 total.
COMMUNICATE — ON-SITE OR OFF-SITE IP and Digital Endpoints The Toshiba Strata CIX IP communication system helps you communicate where and when you need to, keeping your customers connected and employee productivity at its peak.
THE POWER TO DO MORE — TOSHIBA VOICE MAIL APPLICATIONS Integrated Voice Mail Voice processing applications help you improve customer service by providing callers with instant attention, responsiveness, and access to information.
Browser-Based Administration Authorized personnel can easily maintain the system via your LAN/WAN from any location with the browser-based eManager, or via modem or direct connection. Network eManager enables centralized installation/ maintenance of all Strata CIX systems in the network.
For Companies Large or Small A well-managed call center can serve customers quickly, effi ciently, and cost-effectively, providing an important competitive advantage. Toshiba’s Strata ACD solutions can help you manage your calls and call distribution — even if you don’t have or need a large call center.
Expand At Will, Migrate Without Worries When you need to expand your system or upgrade to a larger Toshiba CIX platform in the future, you’ll be able to reuse telephones and many system components, protecting your investment in your communication system.
FEATURE HIGHLIGHTS System Features Account Codes Forced Voluntary Verifi able Account Code Button Account Code Revision Administration/Programming (Optional)* Live System Programming Personal Adminis.
Voice Mail Features Audiotex Automated Attendant (AA) Automatic Message Copy with Optional Delete Automatic Message Copy with Start/Stop Time and Delay Called Identifi cation Caller ID with SMDI Call.
THE COMPLETE TOSHIBA SOLUTION FOR TODAY’S BUSINESS Toshiba Leading Innovation Toshiba delivers technology and products that make life safer, more comfortable, and more productive. We bring together the spirit of innovation with our passion and conviction to shape the future and help protect the global environment — our shared heritage.
T oshiba America Information Systems, Inc. T elecommunication Systems Division 9740 Irvine Blvd., Irvine, CA 92618-1697 Headquarters (949) 583-3700 National Accounts (800) 234-4873 www .telecom.toshiba.com © 2008 T oshiba America Information Systems, Inc.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Toshiba iES16 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Toshiba iES16 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Toshiba iES16, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Toshiba iES16 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Toshiba iES16, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Toshiba iES16.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Toshiba iES16. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Toshiba iES16 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.