Manuel d'utilisation / d'entretien du produit FWD-40LX2S du fabricant Sony
Aller à la page of 12
A TTRACT . ENTERT AIN. INFORM. PROFESSIONAL DISPLA YS SONY52542_Displays 3/28/07 3:13 PM Page 1.
Why Sony? Elevate your environment. Sony ® displays are an elegant choice for information and entertainment environments. Bring refinement and sophistication to guest rooms, conference rooms, reception areas, restaurants, lounges or anywhere video performance and simple style are essential.
3 SONY52542_Displays 3/28/07 3:13 PM Page 3.
Flat panel technology offers new and exciting ways to broadcast information, television programs, and HDTV 1 . Both the plasma and L CD technologies offer sharp, detailed pictures and bright , lifelike colors.
50" Plasma Display FWD50PX2 • Large, high resolution screen (1366 x 768) with a 10,000 :1 ultra-high contrast r atio for stunning digital video signage and conference rooms • Extra long panel.
LCD Displays FWD-40LX2 = 178 degrees (H/V) FWD-32LX2F/B/S = 170 degrees (H/V) Specifications Model Number Screen Size (viewable area measured diagonally) Resolution Pixel Pitch Colors Panel Type Cont.
PLASMA Displays Model Number Screen Size (viewable area measured diagonally) Resolution Pixel Pitch Colors Panel Type Contrast Ratio Brightness Dimensions (W x H x D)/ Weight Screen Protector Color Sy.
TV Tuners HD capable TV tuners with hotel networking capability integrate data, cable, TV channels and hotel networking services for hotel guest rooms, conference rooms and lounges.
ICS-FW40 & ICS-FW40D High Definition Streaming Cards • High definition digital signage • Internal design for clean installation • Flash 6 support • Support for up to 5 layers of media • Flexible HD formats (MPEG2, MPEG4, H.
Input Boards BKM-FW11 (all FWD models): Additional component/RGB input board, using 5-BNC connectors BKM-FW12 (all FWD models): RGB/Component active loop-through Speakers SS-SP50FW/B (50"): Black.
Lobby & Reception Areas W elcome your guests with dynamic messaging on Sony’s high brightness screens make a great first impression. Guest Room Entertainment Hotel networking options allow your guests to enjoy pay-per-view movies on the dynamically upscale design of a Sony ® flat display .
Sony's 'Worry Free' Service Plan is one of the most comprehensive service plans in the industry -- • On-site Service for all defects covered by the limited product warranty . • 30-day Replacement for all defects covered by the limited product warranty .
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Sony FWD-40LX2S c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Sony FWD-40LX2S - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Sony FWD-40LX2S, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Sony FWD-40LX2S va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Sony FWD-40LX2S, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Sony FWD-40LX2S.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Sony FWD-40LX2S. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Sony FWD-40LX2S ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.