Manuel d'utilisation / d'entretien du produit Definity 6211 du fabricant Avaya
Aller à la page of 8
1 621 1 T elephone s Quick Refe rence Issue 3, July 2001 Document Ordering No. 555-230-709 Comcode 700195738 Figure 1. The 621 1 T elephone, T op View Note: On all 621 1 telephones, there is a smooth, indented area in the lower handset cradle (left of the Hold button).
2 The Ringer volume contro l — Set the 3-position Ringer volume control to raise or lo wer the volume of the tone ringer. The volume con trol is labeled . The Handset vo lume control (labe led ) — Use this Handset volume control button to raise or lower the volume of the handset receive level.
3 1 Before cl eaning, un plug the te lephon e from the modu lar wall jack. Do not use liqui d cleaners or aerosol cleaners. Use a damp cloth for cleaning .
4 T o return to the held call 1 Press , or , if you have hung up the handset, lift the handset again from the cradle. (The red Hold light goes off.) ■ Y ou are reconnected to the other party . T o retrieve a message when your Message light is blinking 1 See your system manager for instructions about your local message retrieval procedures.
5 2 Remove the desk stand by sliding it to the left until it is free of the telephone base. Figure 3. Sliding the Base fro m the Bottom of t he Set 3 Plug one end of the line cord into the line jack on the bottom of the telephone.
6 Note: For w all installation, do NOT unbundle the line cord packaged with the telephone; that is, leave the line cord in its coiled position. 1 Y ou must reverse the handset tab (which holds the handset when you hang up). See Figure 4. ■ Hold down the switchhook and slide the ha ndset tab up and out of its slot.
7 7 Slide the reversed base onto the telepho ne into the appropriate tabs near the bottom of the set and then slide it to the right until it snaps into place. See Figure 6. Figure 6. Installing the Stand for Wall-Moun ting 8 Plug one end of the coiled handset cord into the handset jack on the side of the telephone.
8 REP AIR INSTRUCTIONS If it is det ermined that your t elephone i s malfunct ioning, th e FCC requires that it not be used an d that it b e unplug ged from the modular o utlet unt il the problem is cor rected. Re pairs can on ly be made by the manufact urer or its a uthorize d agent s or by others who ma y be aut horized by the FCC.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Avaya Definity 6211 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Avaya Definity 6211 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Avaya Definity 6211, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Avaya Definity 6211 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Avaya Definity 6211, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Avaya Definity 6211.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Avaya Definity 6211. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Avaya Definity 6211 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.