Manuel d'utilisation / d'entretien du produit VISION MOUNT VMPO du fabricant Sanus Systems
Aller à la page of 8
Assembly Instructions f or Model: VMPO Thank Y ou for your purchase of a Sanus Systems V ision Mount! The VMPO is designed to securely attach a Flat Panel LCD to a cabinet or an armoire. It will allow the ability to pull the TV out and swiv el. It can also be used with a VM200 for tilting LCDs or a VMPL50 for Plasmas.
TV Attachment Hardwar e: (4) M4 x 10 Bolt - p (4) M4 x 30 Bolt - q (4) M6 x 12 Bolt - r (4) M6 x 35 Bolt - s (4) M4 Lock W asher - t (4) M6 Lock W asher - u (4) M4 Spacer - v (4) M6 Spacer - w Step 1:.
Step 2: Attach Glides to Mounting Surface T o mount the Glides (k,l), insert a Button Head Bolt (a) through each indicated hole in the wood portion of the Glide, the Shelf you are mounting the VMPO to, a W asher (c), and finally thread a 1/4 20 Nut (b) onto the end.
Step 4: Attach T op Assembly to Glides Orient the Base (j) so that the 4 small holes face the front and the side with the long groov es faces down. Then orient the T op Assembly (m) so that the vertical tube is closer to the back. Insert a Furniture Bolt (g) through the T op Assembly , the Base, and finally thread it into the Glide (k,l).
Step 6: Adjust the height of the T op Assembly Using the Allen K ey (i), loosen the pin that is sho wn in the Detailed V ie w of Diagram 6. Once the Pin and the Nut are remov ed, raise or lower the free moving part of the T op Assembly (m) to the desired height and reinsert the Pin and the Nut into the appropriate hole.
Step 7: Attach Flat Panel LCD dir ectly to VMPO T o figure out the hardware needed to attach the VMPO directly to the TV , start by determining the diameter of the Bolt (M4 or M6) your TV requires by hand threading them into the threaded insert on the back of the TV .
If using a VM200 for tilt compatibility with flat panel LCD sets f ollow Step 8. Step 8: Attach the VM200 W all Plate to T op Assembly Insert a M8 Bolt (e) through the appropriate hole in the VM200 W all Plate, the T op Assembly (m), the M8 Lock W asher (f), and thread into a M8 Nut (d).
Sanus Systems 2221 Hwy 36 W est, Saint Paul, MN 55113 4.05.05 Customer Service: 800.359.5520. See complementary Sanus products at www .sanus.com If using a VMPL50 for tilt compatibility with a plasma set f ollow Step 9.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Sanus Systems VISION MOUNT VMPO c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Sanus Systems VISION MOUNT VMPO - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Sanus Systems VISION MOUNT VMPO, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Sanus Systems VISION MOUNT VMPO va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Sanus Systems VISION MOUNT VMPO, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Sanus Systems VISION MOUNT VMPO.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Sanus Systems VISION MOUNT VMPO. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Sanus Systems VISION MOUNT VMPO ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.