Manuel d'utilisation / d'entretien du produit PS-155CH du fabricant Audiovox
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128-6460 1 of 8 3 Button Remote Security System with Stage Shock Sensor & Starter Disable Model APS-155CH Owner ’s Manual FEA TURES : w 2 Three Button Code Hopping RF Transmitters w Three Channe.
128-6460 2 of 8 NOTE: Y our system has the option of using a siren, the vehicle horn, or both for the sounding device. Where the siren is referenced below , the horn or both may in fact chirp, or beep. ARMING THE SYSTEM - ACTIVE 1. Turn off the engine, exit the vehicle, and close all doors, hood lid, and trunk lid.
128-6460 3 of 8 Page 3 PROTECTION WHILE THE SYSTEM IS ARMED þ Opening any protected door , hood, or trunk lid will cause the alarm to immediately sound. The alarm will continue to sound for 30 seconds, then stop and continue to monitor all protected entry points.
128-6460 4 of 8 Page 4 If the parking lights flashed three times, then the alarm was triggered in your absence. Before turning the key on, examine the LED to identify which zone was triggered. þ Siren/Horn does not sound. If the siren and or horn sounds 4 chirps, then the alarm was triggered in your absence.
128-6460 5 of 8 Page 5 NOTE: Always remember to return the system to the NON V ALET mode, after servicing, to ensure that the vehicle remains protected at all times. MANUALL Y OVERRIDING YOUR SYSTEM: USING THE V ALET SWITCH MANUAL OVERRIDE Y our Security System can be disarmed without the use of the keychain transmitter .
128-6460 6 of 8 5 seconds during any of the above steps, the unit will revert back to the last successfully stored code. Custom Code Programming Example: T o Change the code from the factory pre-assigned code of 1 1 to “52” you would do the following: 1 Disarm the system by use of the transmitter , or by use of the emergency override sequence.
128-6460 7 of 8 off permanently , eliminating the need to hold the ARM / DISARM button for two seconds. T o do this, 1. Turn the ignition key on then off. 2. Within 10 seconds, press and release the valet push button switch three times. 3. If the chirps were on before you started, then you will hear 2 chirps indicating they have been turned off.
128-6460 8 of 8 © Audiovox Electronic Corp. 150 Marcus Blvd., Hauppauge, N.Y . 1 1788 128-6460 APS-155CH SYSTEM FUNCTIONS A T A GLANCE DASH LED INDICA TORS RAPID FLASHING = P ASSIVE ARMING SLOW FLASHING = ARMED OFF = DISARMED ON SOLID = V ALET MODE 3 FLASH.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Audiovox PS-155CH c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Audiovox PS-155CH - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Audiovox PS-155CH, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Audiovox PS-155CH va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Audiovox PS-155CH, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Audiovox PS-155CH.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Audiovox PS-155CH. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Audiovox PS-155CH ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.