Manuel d'utilisation / d'entretien du produit 7100 du fabricant Nortel Networks
Aller à la page of 16
© 2004 Nort el Networ ks P0609 371 01 March 24, 2004 Busi ne ss Commu nica tion s Manage r T eleph one Feat ure U ser Gui de Return to Menu.
.
P age 3 Note : Y our teleph one m a y not ha v e acce ss to all the f eat ures li sted i n this gui de . This ma y be because y our te lepho ne d oes not s upport the f eatur e, or because the f eatur e h as not be en enabl ed at y ou r telep hone. Y our sys t em admi nistr ator can pro vide det ails.
P age 4 T elephone features Background Mu sic FEA TURE 86 Cancel: FEA TURE #86 Liste n to m us ic (p rovi ded b y an ext ernal sou rce or an I P s ource co nnected to t he s ystem ) t hrou gh y our tel ephone speak er whe n yo u are not o n a ca ll. Button Inqu ir y FEA TURE *0 Check what is progr ammed on any b utton.
P age 5 Conference FEA TURE 3 Esta bl ish a conferenc e call b et ween you rself and t wo other pa rties. 1. Mak e or answ er the first cal l. 2. Put the firs t call on hold. 3. Mak e or answ er the second cal l . 4. After the second c all is c onnected, press FEA TURE 3.
P age 6 T o send Hookswit ch or DTM F duri ng a confe rence call Either syst em telepho ne engage d in a three- wa y conf erence call o v er a Network CLI D or DS trunk can iss ue a hooks wit ch or DTM F dialing r equest without leav i ng t he conf erence, if the f eature is enab led.
P age 7 Handsfree Handsf ree/mute or Ha ndsfree butt o n Press the k e y to tr ansf er a call from the handset/ hea dset to th e telephon e speake r . If y ou pic ked up the handset , r eturn it to the cr adle . Note: Handsfre e speaker v olume r etur n s to the def ault volume s et at t he teleph one at the end of each call.
P age 8 Link FEA TURE 71 Generat e a Link signal t o access a PBX or ot her host ex change. Long tones FEA T URE 808 Generat e a tone f or as long as you hol d down a button . This is used to communi ca te with de vices lik e f ax or ans wering machine s.
P age 9 Page FEA TURE 60 and code (1 to 3) and z one (0 to 6) Mak e a page a nnouncement thr ough eith er the i nternal (code 1) or ext er nal (code 2) speak ers , or bo th (code 3) . Zone 0 pages all zo nes. P age an nouncement s a re pr ogrammed to t imeout af te r a pr e- selec t ed amount of ti me which is set by y o ur System Adm inistr ator.
P age 10 Privacy FEA T URE 83 Change the priv acy setting f or an ex ter nal li ne . If a line normal ly has priv acy , thi s permits another t eleph one that shar es the line to join y our call by s electing the line whi le y ou ar e using it.
Page 11 Ringing service s FEA T URE 871 Cancel: FEA TURE #871 T urn on one of six sc hedules f or alternati ve ri nging/c all ans wering arran gements from a desig nated cont r ol tel eph one.
P age 12 SWCA keys FEA TURE *521 to FEA TURE *536 pr ogram med to but tons with indi cators If yo u are par t of a cal l group , you ma y hav e a nu mber of li ne bu ttons t hat are labell ed as SW CA (syst em- wide call appeara nce). How you use these butt ons , de pends on how the Sys tem Adm inis trat or s et up the s ystem.
Page 13 Wa i t f o r dial tone FEA TURE 804 Progr am in an e xternal autodia l nu mber to cause th e system to wait to receiv e d ial to ne f rom anothe r sys tem bef ore proceedi ng with the diali ng sequence .
P age 14 Ca ll lo g - retu rn call T o r eturn a call f rom your Cal l Log: 1. Displa y t he desir ed nu mber on your tel ephone. 2. Edit the n umber , if requ i red. Y ou can add numbers f or long distanc e diali ng or line pool access or remo v e numbers usi ng t h e v olume bar.
Page 15 IP telep hone featu res fo r 20XX te lephones Featur e menus FEA TURE *900 or (services k e y acc ess F eatur e menu) Activat e a displ ay m enu of fe ature opti ons. 1. Press Page+ ( mov e f or w ard) and Page- (mo ve back) to sc r ol l t hrough t he list.
P age 16 Hot deski ng - acti vat ing T o a ctivat e h ot deski ng: On the telephone to which you ar e div er ting y our cal ls (yyy ). 1. Enter Hot desking: 2. Press Divert . 3. At the DN prompt, ent er the DN of you r telephone (x xx). 4. Press OK . The di spla y r e ads Enter < > PW .
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Nortel Networks 7100 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Nortel Networks 7100 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Nortel Networks 7100, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Nortel Networks 7100 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Nortel Networks 7100, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Nortel Networks 7100.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Nortel Networks 7100. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Nortel Networks 7100 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.