Manuel d'utilisation / d'entretien du produit GameCycle du fabricant Nintendo
Aller à la page of 17
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 1-1 GameCycle User’s Guide 2005 Three Rivers Holdings, LLC 1826 W. Broadway Rd Ste 43 Mesa, Arizona 85202.
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 1-2 TABLE OF CONTENTS 1 SUPPORT -------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1-1 2 COMPONEN.
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 1-1 1 SUPPORT Three Rivers is dedicated to providing friendly and comprehensive support f or th is and all our products. The objective of this User’s Guide is to include all of th e necessary information fo r the successf ul start up and operation of your GameCycle.
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 2-2 2 COMPONENTS Equipment included with your GameCycle: 1 – 17” LCD TV 1 – GameCube console 1 – Nintendo GameCube AV Cable 1 – Nintendo Game.
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 3-3 3 SYSTEM SETUP Thank you for your GameCycle purchase! This sect ion of the user’s manu al will help you get your GameCycle up and running quickly.
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 3-4 2. Connect the LCD TV power by inserting the power jack protru ding out of the hole in the top of the stand i nto the outlet on the bottom of the LCD TV (Figure 3.2a) and by inserting the 3-pron g jack protruding out of the bottom of the stand into the power outlet bar(Figure 3.
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 3-5 5. Connect the GameCube to the LCD TV using the Ninten do GameCube AV Cable found in the GameCube box (Figure 3.
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 3-6 7. Connect the GameCycle to the GameCube by inserting the GameCycle controller plug protruding out of the hole at the top of the stand into the Co ntroller Socket on the front of th e GameCube console (Figure 3.
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 4-7 4 GAMECYCLE CONTROLS 4.1 Types of controls on the GameCycle: 1. To use the buttons to the left and right of the smal l blue screen on the GameCycle, press firmly. 2. The label for each button appears on the blue screen.
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 4-8 4.2 GameCycle Buttons and GameCube Controller The GameCycle buttons that control the Game Cu be correspond to the buttons on the GameCube controller (e.
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 4-9 The function of each GameCycle button that correspo nds to the GameCube controlle r varie s with each GameCube videogame you play, so plea se u se the in struction booklet for the particular game you are playing.
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 4 -10 then change to button and accelerating the obje ct you are controlling will be a chi eved by cranking backwards.
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 4 -11 If “A” on the GameCube controller caus e s t h e o b j e c t t o g o f o r w a r d o r a c c e lerate then press the “Control Type” button until is displayed. If not, go to the next step. If “R” or the “Control Stick” (Figure 4.
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 5 -12 5 GAMECYCLE RESISTANCE The GameCycle has 10 levels of resistance where 0 is the easiest level and 9 is the hard est.
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 6 -13 6 GAMECYCLE CALIBRATION To calibrate the GameCycl e: 1. Push the button until you see the button on the right side of the Ga meCycle LCD (Fig ure 6.1 ) 2. Push the button 3. Follow the instructions on the GameCycle LCD (Fig ure 6.
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 7 -14 7 TROUBLESHOOTING Problem Solution GameCycle LCD screen is blank but lit up • Remove the Controller Plug from the GameCube controller socket on the GameCube (Figure 3.
GameCycle User’s Guide 20 05 Three Rivers Page 8 -15 8 SAFTEY INFORMATION • Please review the GameCube Instructio n Booklet fo r important safety information about the use of videogames. • Please be careful when moving the Gam eCycl e. It is heavy and should be moved with caution.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Nintendo GameCycle c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Nintendo GameCycle - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Nintendo GameCycle, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Nintendo GameCycle va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Nintendo GameCycle, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Nintendo GameCycle.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Nintendo GameCycle. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Nintendo GameCycle ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.