Manuel d'utilisation / d'entretien du produit 7100 du fabricant MidiLand
Aller à la page of 10
OWNER’S MANU AL Please read this manual thoroughly and retain it for future reference. The model and serial numbers are located on the back of the subwoofer. Record the serial number in the space above for future reference. S4 MidiLand 7100/7100 M SELF-POWERED MULTIMEDIA SPEAKER SYSTEM © 2000 By MidiLand, Inc.
IMPORTANT SAFEGUARDS About operating voltage About operating voltage About operating voltage About operating voltage About operating voltage Operate the unit with the appropriate voltage as indicated on the outer packaging and where power cord comes out of the AC adapter.
1 SETUP 3 3 3 3 3 2 Select a location for the satellite speakers satellite speakers satellite speakers satellite speakers satellite speakers which is solid and places them an appropriate distance apar.
With the power switch in the off position and the power transformer plug not connected, refer to the instructions and illustrations below. Locate the 10’ 9-pin to 9-pin interface cable interface cab.
5 5 5 5 5 SUBWOOFER-REAR VIEW Illustration I-2 Illustration I-2 Illustration I-2 Illustration I-2 Illustration I-2 APPLICATIONS APPLICATIONS APPLICATIONS APPLICATIONS APPLICATIONS Keyboard/MIDI/Mixer/.
SUBWOOFER-REAR VIEW Illustration I-3 Illustration I-3 Illustration I-3 Illustration I-3 Illustration I-3 Keyboard/MIDI/Mixer/PA Computer/Sound Card CD/Laser Disc/VCR/TV/DVD Video Games Game Interface .
SUBWOOFER-REAR VIEW Illustration I-5 Illustration I-5 Illustration I-5 Illustration I-5 Illustration I-5 APPLICATIONS APPLICATIONS APPLICATIONS APPLICATIONS APPLICATIONS CD/Laser Disc/TV/DVD Interface.
8 8 8 8 8 After verifying that everything has been connected properly, plug the power cord into an available AC wall outlet. On the control module, set the controls as follows: l Turn on the system with the POWER POWER POWER POWER POWER button. l Rotate the Volume Volume Volume Volume Volume control fully couterclockwise.
TROUBLESHOOTING For further information or support, e-mail us at tech@midiland.com or call Customer Service at (888)592-1168. Three Years Limited Warranty Three Years Limited Warranty Three Years Limited Warranty Three Years Limited Warranty Three Years Limited Warranty MidiLand, Inc.
SPECIFICATIONS SYSTEM TYPE: Self-Powered Multimedia Satellite/Subwoofer Loudspeaker System SYSTEM COMPONENTS: 6½" (165mm) Subwoofer (contains Integrated Power Amplifier) 2½" (65mm) Wideban.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté MidiLand 7100 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du MidiLand 7100 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation MidiLand 7100, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le MidiLand 7100 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le MidiLand 7100, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du MidiLand 7100.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le MidiLand 7100. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei MidiLand 7100 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.