Manuel d'utilisation / d'entretien du produit ME116LL/A du fabricant Apple
Aller à la page of 12
Important Product Information Guide Mac B o ok P r o.
 If your MacBook Pro is on your lap and gets uncomfortably warm, remov e it from your lap and place it on a stable work surface. Water and w et locations Keep your MacBook Pro away from sources of liquid, such as drinks, washbasins, bathtubs, shower stalls, and so on.
Carrying your MacBook Pro If you carry your MacBook Pro in a bag or briefcase, make sure that there are no loose items (such as paper clips or coins) that could accidentally get inside the computer through vent openings or get stuck inside a port. Also, k eep magnetically sensitive items away from the MagSafe 2 power port.
Learning More, Ser vice, and Support Y our MacBook Pro does not have an y user-serviceable parts. If you need service, contact Apple or take your MacBook Pro to an Apple Authorized Service Provider . Y ou can nd more information about your MacBook Pro through Help Center , online resources, System Information, and Apple Hardware T est.
If your computer system does cause interference to radio or television reception, try to correct the interference by using one or more of the following measures: Â Turn the television or radio an tenna until the interference stops. Â Move the computer to one side or the other of the television or radio.
Español Por medio de la presente Apple Inc. declara que este MacBook Pro cumple con los requisitos esenciales y cualesquiera otras disposiciones aplicables o exigibles de la Directiva 1999/5/CE. Ελληνικά Mε την παρούσα, η Apple Inc.
T aiwan Class B Statemen t 警告 本電池如果更換不正確會有爆炸的危險 請依製造商說明書處理用過之電池 Japan V CCI Class B Stat ement Russia, Kazakhstan, Belarus External .
China Battery Statement T aiwan Battery Statement Battery Replacement The rechargeable battery should be replaced only by Apple or an Apple Authorized Service Provider . For more information about battery replacement services, go t o: http://www.apple.
Software License Agreement Use of MacBook Pro constitutes acceptance of the Apple and third-party software license terms found at: www.apple.com/legal/sla Apple One-Y ear Limited W arranty Summary App.
.
.
© 20 1 3 Apple Inc. All rights reserved. Apple, the Apple logo, iPod , Mac , MacBook, and MagSafe are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries. AppleCare and Apple Store are service marks of Apple Inc., registered in the U.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Apple ME116LL/A c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Apple ME116LL/A - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Apple ME116LL/A, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Apple ME116LL/A va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Apple ME116LL/A, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Apple ME116LL/A.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Apple ME116LL/A. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Apple ME116LL/A ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.