Manuel d'utilisation / d'entretien du produit Audio visual du fabricant LG
Aller à la page of 10
Audio visual replacement cases, security, display systems, storage units, cleaning, repair and labels, photo storage, equipment and solutions Audio visual.
Video cassette cases Includes outer plastic sleeve. Min order 5. Single Black (with moulding) 16075 Black 16081 Clear 16280 White 16282 Double Clear 16083 CD jewel cases and insert trays Replacement cases and insert tr ays for CDs.
Security cases & labels Tel: 1300 727 231 Fax: 1300 727 241 59 Audio visual Proloc security cases High impact clear polycarbonate is virtually unbreakable.
Tel: 1300 727 231 Fax: 1300 727 241 Display systems 60 A FlickTray 3 post unit With 2 sides and 12 FlickT rays per side holds 24 FlickT rays each 300 W x 150 D mm. Silver powder coated steel. Includes sign holder . Capacity 336 CDs, 288 DVDs or 144 videos.
B Microslat A-Frame 12 shelves, 1650 H x 1420 L x 820 D mm. Holds 1080 CDs or 756 DVDs, 348 CDs in Kwik cases or 432 DVDs in Kwik cases or 348 CDs in Proloc cases or 432 DVDs in Proloc cases. Timber melamine with an MDF substrate. Made to order , no return or exchange.
Adult paperback & video spinner Golden beech melamine. 1545 H x 500 W x 500 L mm. Holds 100 videos or 200 DVDs. Adult paperback/video/DVD spinner 10526 Tel: 1300 727 231 Fax: 1300 727 241 Display systems 62 FlickTray countertop double units Aluminium FlickT ray with black powder coated sides.
Freight charges apply No exchanges or refunds Storage units Tel: 1300 727 231 Fax: 1300 727 241 63 Audio visual Audio visual boxes Shelf storage box es to house audio cassettes, videos, CD and/or DVDs with booklets. Plastic spine and cover insert for identification.
Tel: 1300 727 231 Fax: 1300 727 241 Cleaning, repairs & labels 64 VCR head cleaner Designed to clean the heads inside a VCR. Promotes long life and better picture quality . Saves tapes from dust and grime accumulated on heads. 25660 CD/DVD scratch remover kit Will remove most scratches from all f orms of CD/DVDs.
Photo storage Tel: 1300 727 231 Fax: 1300 727 241 65 Audio visual Albox photo pages Slip-in polypropylene pages. Slots are provided for tabs to record inf ormation.
Tel: 1300 727 231 Fax: 1300 727 241 Equipment 66 Listening posts and headphones Designed for group audio teaching. 8 station 17373 8 station with volume control 17372 Headphones High quality headset, padded, coiled cord and extended frequency response.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté LG Audio visual c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du LG Audio visual - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation LG Audio visual, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le LG Audio visual va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le LG Audio visual, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du LG Audio visual.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le LG Audio visual. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei LG Audio visual ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.