Manuel d'utilisation / d'entretien du produit WT-5350 du fabricant La Crosse Technology
Aller à la page of 8
Contents Language Page English 2 F rançais 31 Spanish 61 FCC ID: OMO-01RX (receiver) THIS DEVICE COMPLIES WITH P ART 15 OF THE FCC RULES. OPERA TION IS SUBJECT TO THE FOLLOWING TWO CONDITIONS: 1. THIS DEVICE MA Y NOT CA USE HARMFUL INTERFERENCE, AND 2.
GB P.2 GB P.3 GB P.4 GB P.5 T ABLE OF CONTENTS T opic Page Inv entory of Contents 4 About WWVB 5 Quick Set-Up Guide 6 Detailed Set-Up Guide Battery Installation 7 Program Mode Programming Sequence 10 .
a tone will sound f or ev er y second. It is possible that your Projection Alarm may not be exactly on the second due to the v ar iance in the quar tz. How ever , the clock will adjust the quartz timing over the course of sev eral days to be very accurate; under .
A. PROGRAMMING SEQUENCE 1. Time Zone Setting 2. Hour Setting 3. Minute Setting 4. Y ear Setting 5. Month Setting 6. Day Setting 7. 12/24-hour Mode 8. Daylight Saving Time On/Off B. FUNCTION BUTTONS There are 5 function buttons located on the front of the Projection Alarm.
1. Hold down the "MODE/+" button for 2 seconds (the selected time z one will flash), press the "AL" button three times until the y ear flashes. 2. Press the "MODE/+" button to select the year . 3. Press the "AL" button to confir m the year and mo ve to the month setting.
7. For more detail visit http://www .boulder.nist.go v/timefreq.htm. T o listen to the NIST time call (303) 499-7111. This number will connect y ou to an automated time, announced at the top of the minute in "Coordinated Universal Time", which is also known as Greenwich Mean Time (GMT).
3. TURNING ALARM OFF (WHILE SOUNDING) Note: The alarm will sound for 23 seconds and then increase in v olume and speed for another 62 seconds (85 seconds total). If no button is pushed it will shut off and be active f or the next day . a. While the alarm is sounding, press the "SNOOZE" bar to disable the alarm for six minutes.
1 WARRANTY INFORMATION La Crosse Technolog y, Ltd pr ovid es a 1-year limited warranty on this product against manufacturing defects in materi als an d workmanship. This limited warranty begins o n the original date of purchas e, is valid o nly on products purchased an d u sed in North America an d onl y to the orig inal purchaser o f this product.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté La Crosse Technology WT-5350 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du La Crosse Technology WT-5350 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation La Crosse Technology WT-5350, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le La Crosse Technology WT-5350 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le La Crosse Technology WT-5350, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du La Crosse Technology WT-5350.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le La Crosse Technology WT-5350. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei La Crosse Technology WT-5350 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.