Manuel d'utilisation / d'entretien du produit WT-2150A du fabricant La Crosse Technology
Aller à la page of 8
Radio Controlled Alarm Clock Introduction: Congratulations on purchasing this Radi o Controlled Alarm Clock. Welcome to the world of radio controlled time-keeping techn ology. We hope y ou will enjoy the convenience of never having to set your clock again an d having the confidence of knowing ex actly what time it is.
Snooze button Function Keys Battery Cover Starting up the Alarm Clock The alarm clock uses 1 x AA LR6 ba ttery (Alkaline recom mended) 1. Slide the battery cov er off as indicated by the triangle to open the battery compartment. 2. Insert 1 x AA ba ttery, observing polarity .
A LM2/Minute key SNOOZE Bar Your Radio Contr olled Alarm Clock has five easy to use function keys: Use of keys: SET: • Enter the programming mode. • Select and confirm settings w hile in programming mode.
Programming Mode 1) Press the SET key t o enter programming mode. 2) Time Zone: Press the MODE/+ key to change the time zone. a) Default upon starting is Eastern (-5 GM T) b) Can be set to –1 to –.
2) Press the ALM1/HOUR key to se t the alarm hour. 3) Press the ALM2/MIN key to set the alarm minute. 4) Exit this mode by pressing the SNOOZE bar or waiting for 15 seconds. Alarm is activated when ((1)) or ((2)) is displayed to the right of the map. To activate/deactivate an alarm , press the ALM1 or ALM2 ke y briefly.
absolutely correct time and date by the next morning. When a signal i s received, the radio tower icon is displayed to the left of the US map. If no signal is received, there will be no tower icon. Q: Why hasn’t my alarm clock picked up a signal? A: Short-term interference can be caused by storms between you and Colorado during reception time.
Battery Change • It is recommended to replace the ba ttery on an annual basis to en sure optimum accuracy or w hen the battery icon indicates low running power. • When replacing the battery, be sure to leave battery out for at least one minute to allow complete rese t.
For warranty work, technical support, or info rmation, contact La Crosse Technology at: La Crosse Technology, Ltd 2809 Losey Blvd. S. La Crosse, WI 54601 Phone: 608.782.1610 Fax: 608.796.1020 e-mail: support@lacrossetechnology.com (warranty work) sales@lacrossetechnology.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté La Crosse Technology WT-2150A c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du La Crosse Technology WT-2150A - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation La Crosse Technology WT-2150A, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le La Crosse Technology WT-2150A va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le La Crosse Technology WT-2150A, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du La Crosse Technology WT-2150A.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le La Crosse Technology WT-2150A. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei La Crosse Technology WT-2150A ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.