Manuel d'utilisation / d'entretien du produit 69-1496 du fabricant Honeywell
Aller à la page of 12
1 69-1496 OWNER’S GUIDE Electronic Thermostat 69-1496 M14752 FAN SYSTEM Auto On Cool Off Heat Set Room.
2 69-1496 Congratulations on the purchase of y our ne w ther mostat! Over 100 y ears of Hone ywell engineering expertise went into the making of this thermostat in an effor t to provide you with a more comf ortable and conv enient living environment. • Simple and easy to use .
3 69-1496 Settings Setting F AN and SYSTEM Switches F an and system settings are controlled by using F AN and SYSTEM switches located on the bottom of the thermostat case. First set the F AN switch: A uto: Normal setting for most homes. In cooling, the fan goes off and on with the cooling equipment.
4 69-1496 Then set the SYSTEM switch: Cool: Nor mal setting f or months when y our home needs cooling (air conditioning). Digital display shows a snowflak e when cooling is on. Off: Both heating and cooling are off . Heat: Nor mal setting f or months when y our home needs heating.
5 69-1496 Displaying T emperature Setting NO TE: Y our temperature setting can be set an ywhere from 40 ° to 99 ° F (5 ° to 37 ° C). The temperature setting and the room temperature are shown separ ately on the digital display .
6 69-1496 Changing T emperature Setting 1. T o lower the temper ature setting, press the ▼ key . When in the heating mode, lo wering the temperature at night or during the day can lo wer y our energy costs . 2. T o raise the temperature setting, press the ▲ key .
7 69-1496 T roubleshooting Guide CA UTION Low T emperature Hazard Operating at too low of an outdoor temperature may cause compressor dama ge . Do not operate cooling if outdoor temper ature is below 50 ° F (10 ° C). Refer to man uf acturer ’ s recommendations.
8 69-1496 • Check that the SYSTEM s witch on the ther mostat is set to Heat or Cool. • Check the system fuse or circuit break er and replace or reset if necessar y . • Check f or air movement at the register . T emperature setting is too warm or cool • Adjust the temperature b y pressing either the ▲ or ▼ key .
9 69-1496 If you ha v e questions concerning this ther mostat, call Honeywell Customer Relations at 1-800-468-1502, Monda y-F riday , 7:00 am-5:30 pm, Central time .
10 69-1496.
11 69-1496.
12 69-1496 69-1496 G.H. 9-00 Copyright © 2000 Honeyw ell All Rights Reserved ® U.S . Registered T rademark www .honeywell.com/y ourhome/ Printed in U.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Honeywell 69-1496 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Honeywell 69-1496 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Honeywell 69-1496, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Honeywell 69-1496 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Honeywell 69-1496, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Honeywell 69-1496.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Honeywell 69-1496. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Honeywell 69-1496 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.