Manuel d'utilisation / d'entretien du produit 60-044 du fabricant Hasbro
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1 MODEL 60-044 600440001IWTI-01 ELECTRONIC LCD GAME.
2 EVER YBODY’S F A VORITE GIRL Pepper Ann is a 7th grader at Hazelnut Middle School. She’ s maybe not the coolest kid in school, but she’ s genuine. So are her friends, Nickey , who is both beauti- ful and a genius, and Milo, who has his priorities straight - good friends, lots of juice, and skateboarding.
3 Pepper Ann organizes an in-line skating race - with all entry fees going to the book store. But much to Pepper Ann’ s disappointment, it’ s still not enough money to reach the $10,000 required to save the book store.
4 A RACE TO BE WON! There are 5 stages of play . Y ou always play as Pepper Ann on your in-line skates. Y ou always race through all 5 stages. Each stage represents a part of the race. If you finish 1st, 2nd, or 3rd in any stage, you win bonus points.
5 SKA TE TO VICTOR Y! HOW TO PLA Y SWING SWING OFF MAX SCORE SOUND ON/ ST ART RESET SKA TE SKA TE JUMP FRIEND ON/ST ART - to turn on the unit. - to start the game.
6 MAX SCORE - to take a look at the maximum score during the pause between stages and after the story is complete (after stage 5). SOUND - to control sound: on or off. OFF - to turn off the unit. (The unit also shuts of f automatically after 3 minutes of no action.
7 Press the ON/ST ART button again to start the game from stage 1 when you are ready . Y ou will hear a “Game Start” melody and you begin play with zero score. There is an automatic stage start of balloons flying in the air and the race beginning - with Pepper Ann appearing surrounded by other in-line skaters.
8 Press the FRIENDS button to call for help from either Milo or Nickey! HOW TO PLA Y Use your control buttons to help you: SKA TE - to skate left. SKA TE - to skate right. If you don’t steer LEFT and RIGHT , you will crash and fall down on your bottom and lose valuable time.
9 Press the JUMP button to jump up over all obstacles. The only obstacle you can’t jump over are other skaters. (Y ou also look very cool jumping on your in-line skates.
10 OBST ACLES Other skaters: Nickey , Milo, T essa, V anessa, and Dieter and other skaters in the race. Don’t crash into them! Skaters are the ONL Y obstacle that you don’t jump over . For skaters, you must steer around them with your LEFT and RIGHT buttons.
11 TIMER Like any race, you race against others - but you also race against time! Each stage is on a time limit. The timer is in the shape of a pizza pie.
12 20 POINTS for steering left or right of other skaters: Can be Nickey , Milo, T essa, V anessa, and Dieter as well as other skaters. 30 POINTS for jumping over garbage cans 4O POINTS for jumping over pot holes 50 POINTS for jumping over little dogs and little cats.
13 INSERTING THE BA TTERIES T o insert the batteries, remove the battery compartment cover at the back of the game. (T o remove cover , push in direction of the arrow .) Insert two “AA”/LR6 batteries (not included), making sure to align “+” and “—” as shown.
14 Do not press the liquid crystal display and avoid heavy shock or the display may fail. High temperature will destroy the unit. Do not leave unit in direct sunlight. Do not use a pencil or pin to press the RESET switch. Use a ball- point pen. Clean only with a piece of soft dry cloth.
15 90-DA Y LIMITED WARRANTY T iger Electronics, Ltd. (Tiger) warrants to the original consumer purchaser of this product that the product will be free from defects in materials or workmanship for 90 days from the date of original purchase.
16 THIS WARRANTY IS IN LIEU OF ALL OTHER W ARRANTIES AND NO OTHER REPRESENT A TIONS OR CLAIMS OF ANY NA TURE SHALL BE BINDING ON OR OBLIGA TE TIGER IN ANY WA Y .
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Hasbro 60-044 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Hasbro 60-044 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Hasbro 60-044, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Hasbro 60-044 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Hasbro 60-044, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Hasbro 60-044.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Hasbro 60-044. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Hasbro 60-044 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.