Manuel d'utilisation / d'entretien du produit 600 HD du fabricant Flymo
Aller à la page of 9
For all customer enquiries or for replacement parts, contact:- 01325 300303 www .flymo.com customer .services@husqvarna.co.uk POWER TRIM 600 HD IMPOR T ANT INFORMA TION Read before use & retai.
1 Carton Contents IMPORT ANT ! Please check the contents of the carton are correct BEFORE assembling your new Flymo product. IF ANY P ARTS ARE MISSING CONT ACT :- Husqvarna UK Ltd. Customer Service Department direct T elephone : 01325 300303, Fax : 01325 302530 Safety General 1.
2 4. Immediately disconnect from the mains electricity sup- ply if the cable is cut, or the insulation is damaged. Do not touch the electric cable until the electrical supply has been disconnected. Do not repair a cut or dam- aged cable. Replace it with a new one.
Assembly of Switch Handle to T ube (A1) • Ensur e that the internal cable is not twisted. 1. Insert the tube into the switch handle. 2. Push until it clicks into position. • ENSURE THA T THE TUBE IS FULL Y LOCA TED BY A TTEMPTING TO REMOVE IT . Assembly of T rimmer Head to T ube (A2) • Ensur e that the internal cable is not twisted.
• WARNING • The use of eye pr otection is recommended. Do not lean over the trimmer whilst trimming or edging, objects may be thrown by the cutting line. Do not allow cutting head to rest on the ground. Do not overload your trimmer . Overloading can be avoided by making sure the motor speed does not drop unduly .
T o manually feed the nylon line (M) 1. If required line can be fed out manually . 2. T o operate, press and release manual line feed but- ton, whilst gently pulling on one of the lines until the line reaches the line cutter .
Maintenance S R • WARNING Disconnect from the mains electricity supply , be- fore attempting any maintenance or adjustment. Cutting head continues to rotate after the trimmer has been switched off. Keep fingers and hands clear of the line cutter on leading edge of guard.
Fault Finding Chart WARNING Disconnect from the mains electricity supply befor e attempting any maintenance or adjustment. F AUL T CHECK ACTION Is the automatic line feed work- ing? Manually feed out line.
5103658 -01 Husqvarna UK Ltd. Aycliffe Industrial Park NEWTON A YCLIFFE Co.Durham DL5 6UP ENGLAND T elephone - 01325 302302 Fax - 01325 310339 Our policy of continuous improvement means that the specification of products may be altered from time to time without prior notice.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Flymo 600 HD c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Flymo 600 HD - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Flymo 600 HD, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Flymo 600 HD va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Flymo 600 HD, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Flymo 600 HD.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Flymo 600 HD. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Flymo 600 HD ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.