Manuel d'utilisation / d'entretien du produit 350 Plus du fabricant Flymo
Aller à la page of 9
IMPOR T ANT INFORMA TION Read before use & retain for future reference For all customer enquiries or for replacement parts, contact:- 0870 609 1901 www .
Carton Contents IMPOR T ANT ! Please check the contents of the carton are correct BEFORE assembling your new Flymo product. IF ANY P AR TS ARE MISSING CONT A CT :- Husqvarna Outdoor Products Customer .
3. Do not use the lawnmower if the electric cables are damaged or worn 4. Immediately disconnect from the mains electricity sup- ply if the cable is cut, or the insulation is damaged. Do not touch the electric cable until the electrical supply has been disconnected.
A Lower Handle Assembly (A) 1. Lift the grassbox lid and remove the grassbox. 2. Insert the lower handle into the handle slots, ensuring that the holes are aligned. 3. Insert the pins and secure with the retaining clips (A1) . 4. Replace the grassbox, and lower the grassbox lid carefully .
1. Start mowing the edge of the lawn nearest to the power point so the cable is laid out on the lawn you have already cut. 2. Mow twice a week during the growing season, your lawn will suffer if more than a third of its length is cut at one time and this may also result in poor collection.
Removing and fitting the Blade and F an N blade bolt blade fan spacers Removing the Blade and Fan 1. T o remove the blade bolt, hold the fan firmly and with the spanner provided loosen the blade bolt by turning it anti-clockwise (M) . 2. Remove the blade bolt, blade, spacers and fan.
Caring for y our Lawnmo wer Cleaning IMPORT ANT: It is very important that you keep your lawnmower clean. Grass clippings left in any of the air intakes or under the hood could become a poten- tial fire hazard. USE GLO VES. Switch off and remove the plug fr om the mains before cleaning.
Fails to Operate 1. Is the correct Starting procedure being followed? See ‘T o Start your Lawnmower’ 2. Is the Power T urned On? 3. Check the fuse in the plug, if blown replace. 4. Fuse continues to blow? Immediately disconnect from the mains electricity supply and consult your local appr oved Service Centre.
5107351-02 Husqvarna Outdoor Products Aycliffe Industrial Park NEWTON A YCLIFFE Co.Durham DL5 6UP ENGLAND T elephone - (00) 44 870 609 1901 Fax - (00) 44 870 609 1902 Our policy of continuous improvement means that the specification of products may be altered from time to time without prior no tice.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Flymo 350 Plus c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Flymo 350 Plus - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Flymo 350 Plus, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Flymo 350 Plus va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Flymo 350 Plus, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Flymo 350 Plus.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Flymo 350 Plus. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Flymo 350 Plus ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.