Manuel d'utilisation / d'entretien du produit 50100 du fabricant Filtera
Aller à la page of 9
H E P A F I L T E R P R E F I L T E R I II 0 III I II III O PR E-FILTER PRE -FIL TER H E P A F I L T E R P R E F I L T E R I II 0 III The Science of Clean Air ® P o r t a ble A i r Purifiers READ AND.
When using electrical appliances, basic precautions should always be followed to reduce the risk of fir e, electric shock, and injury to persons, including the following: 1. Read all instructions before operating the air cleaner . 2. Place air cleaner where it is not easily knocked over by persons in the household.
Congratulations Y ou now own a quality portable HEP A air cleaner that has been engineered and crafted for your satisfaction. For Best Performance We recommend that you operate your Honeywell air clea.
POWER III II I Model 50100 Series Models 50150, 50200, 50250, 50300 Series The Honeywell Models 50150, 50200, 50250, 50300 are 3 speed air cleaners operated by moving the speed control knob on the top panel from the Off ( O ) position to the high ( III ) position.
Filter Change Calendar The air cleaner model 50100 series is equipped with a Filter Change Calendar wheel which serves as a convenient reminder for you to check and replace the pre-filter and HEP A filter based on the air cleaner ’ s hours of use.
Replacement Filte rs Replacement filters may be purchased from the retail store or ordered from the dealer where you purchased the product. If you cannot locate one in your area, email us at honeywell@protocolusa.com or visit us at www .honeywellconsumerproducts.
CAUTION: DISCONNECT FROM POWER SUPPL Y BEFORE SER VICING Do not attempt to wash either the carbon pre-filter or the HEP A filter . They are not washable and washing will damage the filters. The only two parts requiring any service are the carbon pre-filter and the HEP A filter .
T r oubleshooting • Start on HIGH for a few minutes, then adjust to desired speed. • This product may emit a “ new ” smell which will disappear over a relatively short period of operation. • Check to make sure that the power cord is correctly connected to the outlet.
© 2002 All Right Reserved. Honeywell 02/02 P/N 035-00441-000 Rev . 0 A W: 043-50200-000 E. Return defective product to the following address with a brief description of the problem. Include proof-of-purchase and a U.S. $10.00/ Canadian $15.00 check or money order for handling, return packing and shipping charges.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Filtera 50100 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Filtera 50100 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Filtera 50100, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Filtera 50100 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Filtera 50100, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Filtera 50100.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Filtera 50100. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Filtera 50100 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.