Manuel d'utilisation / d'entretien du produit VMAX2 du fabricant Elite Screens
Aller à la page of 10
1 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Electric Mot orized Projection Screen VMAX 2 Se ries User’s Guide.
2 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Make sure to read this user’s guide and follo w the procedure below. Caution: The scr een’s Black Top Dr op is alr eady set to its m aximum drop distance. Ther e is NO extra Black Top Drop in the roller .
3 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Due to various installat ion envi ronments, the instructio ns provided in this user’s guide are for reference only. Please consult a professiona l ins tallation company fo r further installation and safety advice.
4 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Please make sure all acc essories below are includ ed before proceeding. Red+ Green- A. B . C.
5 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com 3 - way W all s wit ch U P S t o p D o w n 5-12 Volt Trigger Cable Control System for VMAX 2 Series 1. 5-12V Trigger: The built-in 5-12V trigger input allows your screen to sync hronize its drop & rise with the projector’s power cycle.
6 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Optional ins tallati on method usi ng a chain t o h ang the screen from the c eiling Please consult a professional insta ller. Eli te Screens is not liable for any faulty installations. 1. Select the installation location for y our screen.
7 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com For additional information , please contact Elite Screens at techsupport@elitescreens. com 1. If your screen does n ot move, please check the power supply. The sc reen will understandably not move without power.
8 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com *Measurement dim ension s are intended a s a reference only an d subject to chan ge without no tice.
9 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com • Two (2) Year parts and lab or warranty from defects i n workmanship from purchase date as follows (except for ref urbished units as specified below).
10 Rev.010312-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com US & Canada Tech Support & Warran ty Claim Please contact us at ser vice@elitescreens.c om or call +1 877-5 11-1211 #3 or fax +1-5 62-926-8 433 Europe Tech Support & Wa rranty Claim Please contact us at ser vice@elitescreens.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Elite Screens VMAX2 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Elite Screens VMAX2 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Elite Screens VMAX2, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Elite Screens VMAX2 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Elite Screens VMAX2, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Elite Screens VMAX2.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Elite Screens VMAX2. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Elite Screens VMAX2 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.