Manuel d'utilisation / d'entretien du produit Home2 du fabricant Elite Screens
Aller à la page of 10
1 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Electric Mot orized Projection Screen Home 2 Ser ies User’s Guide.
2 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Make sure to read this user’s guide and follow th e procedure below. Caution: Th e Screen’s B lack Top Drop is alread y set to its maximu m dr op distance. Th ere is NO extr a Black Top Drop in the roller .
3 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Due to various installat ion environments, the instructions provided in th is user’s guide are for reference only. Please consult a professiona l installatio n company for fu rther installation and safety advice.
4 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Please make sure all acc essories listed below are included befor e proceeding. A. B. C. D. IR Remote RF Re mote 3 Way Wall Swit ch IR Eye Rec eiver Red+ Green- E.
5 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Please make sure all ite ms listed below are included before pr oceeding with the i nstallation. Please consult a professional instal ler. Elite S creens is not liable for any faul ty installations.
6 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com 2. Slide the Extruded Hangin g Bracket (D) through the rail located bel ow the slide channel until it meets with the t op of the Bolt (B) and slightl y secure the lug-nuts located on the top & bottom of the bolt to attach the br acket.
7 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com For additional information, please contact Elite S creens at techsupport@ elitescreens.com 1. If your screen does n ot move, please check the power supply. The scre en will understandably not move without power.
8 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com *Measurement dim ension s are intended a s a reference only an d subject to chan ge without no tice.
9 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com • Two (2) Year parts and lab or warranty from defects i n workmanship from purchase date as follows (except for ref urbished units as specified below).
10 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com US & Canada Tech Support & Warran ty Claim Please contact us at ser vice@elitescreens.c om or call +1 877-5 11-1211 #3 or fax +1-5 62-926-8 433 Europe Tech Support & Wa rranty Claim Please contact us at ser vice@elitescreens.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Elite Screens Home2 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Elite Screens Home2 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Elite Screens Home2, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Elite Screens Home2 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Elite Screens Home2, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Elite Screens Home2.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Elite Screens Home2. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Elite Screens Home2 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.