Manuel d'utilisation / d'entretien du produit 4760 du fabricant Alcatel-Lucent
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Alcatel-Lucent OmniV ista TM 4760 Network Management System.
Network Management Systems T elecom managers need flexible network management tools to deal with the challenge of staying current with today’ s network and telecommunication advances.
“ The solution is efficient, flexible, well-designed and reduces workload. This leads to significant time savings in our daily processes. ” T homas Markovic Director of engineering at the Park Hya.
Alcatel-Lucent OmniVista 4760 Network Management System (NMS) OmniVista 4760 is an application suite for local or remote management of the Alcatel-Lucent Enterprise products and applications.
Key Featur es ■ Centralized administration for conver ged enterprise networks ■ T ailored, animated topology maps to monitor systems and applications ■ Direct access to alarms with r eal-time no.
Pr eempt your network per for mance with real-time network visibility! T opology and Alarm applications allow you to maximize uptime by pr o-actively tracking faults. ■ T opology maps show the network devices such as OmniPCX CS, racks, and boar ds as well as logical links between CS and OmniPCX Enterprise IP architectur e.
Key Features: ■ C onsolidated telecommunication costs ■ Automatic organization update for cost centers, u sers, etc. ■ M ulti-carrier environment ■ S imulation facilities ■ C all monitoring .
As your organization grows, the mor e your communication system needs to be monitored. Network managers expect their NMS to allow them to: - Measure r esponse time - Optimize capacity - Monitor real t.
Because a company’ s success depends on its people, a corporate directory becomes a key success factor for e fficient internal communications. The directory application included in the OmniVista 4760 is designed to addr ess a converged infrastructure as w ell as provide information on all desktop phones.
Minimum Server T echnical Requirements Overall r equir ements: ■ Internal or external DVD drive ■ 128 MB of graphics memor y ■ 2 serial V24 (only for PPP remote connection) ■ Network card (Eth.
Applications 4286898 - EN - 02/2008 - Alcatel-Lucent Enterprise - 32, avenue Kléber 92707 Colombes - France - RCS Paris B 602 033 185. Alcatel, Lucent, Alcatel-Lucent and the Alcatel-Lucent logo, are trademarks of Alcatel-Lucent. All other trademarks ar e the pr operty of their respective owners.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Alcatel-Lucent 4760 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Alcatel-Lucent 4760 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Alcatel-Lucent 4760, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Alcatel-Lucent 4760 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Alcatel-Lucent 4760, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Alcatel-Lucent 4760.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Alcatel-Lucent 4760. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Alcatel-Lucent 4760 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.