Manuel d'utilisation / d'entretien du produit 1675 du fabricant Alcatel-Lucent
Aller à la page of 8
Alcatel-Lucent 1675 LambdaUnite MultiService Switch V ersatile switching platform designed to meet today’ s network requirements and to drive future network trends.
The Alcatel-Lucent 1675 LambdaUnite MultiService Switch (MSS) is a unique, future-proof platform that supports a wide variety of applications in ring and mesh network topologies while keeping the network flexible, cost-effective and easy to manage.
The system supports both SDH and SONET rates, making it suitable for global network deployments. Its common hardware/software and industry-standards compliance help position you for rapid feature introduc - tion and increased revenue opportunities, for small to large office applications in backbone and metro networks.
4 Alcatel-Lucent 1675 LambdaUnite MultiService Switch In Backbone Networks In backbone networks, efficient use of existing fiber is critical to satisfying bandwidth demands. The Alcatel-Lucent 1675 LambdaUnite MSS efficiently aggregates and grooms traffic to help maximize bandwidth utiliza tion and lower per -bit costs.
5 Alcatel-Lucent 1675 LambdaUnite MultiService Switch The Alcatel-Lucent 1675 LambdaUnite MSS performs as a metro hub terminal, efficiently aggregating multiple high-capacity rings in your central office. This deployment can result in significant cost savings by eliminating stacked ADMs at metro hubs.
6 Alcatel-Lucent 1675 LambdaUnite MultiService Switch The Alcatel-Lucent 1675 LambdaUnite MSS offers a full set of interface rates, reaches and colored optics to help provide your network with greater flexibility and efficiency . Simultaneous support for both ring and mesh allows you to evolve network architectures when you are ready .
7 Alcatel-Lucent 1675 LambdaUnite MultiService Switch Flexible Interworking Designed to interwork with a variety of standards-compliant SONET/SDH products, the Alcatel-Lucent 1675 LambdaUnite MSS can be part of your solution, with seamless, end-to-end network management and a decreased need for manual intervention.
www .alcatel-lucent.com Alcatel, Lucent, Alcatel-Lucent and Alcatel-Lucent logo are trademarks of Alcatel-Lucent. All other trademarks are the property of their respective owners. T he information presented is subject to change without notice. Alcatel-Lucent assumes no responsibility for inaccuracies contained herein.
Un point important après l'achat de l'appareil (ou même avant l'achat) est de lire le manuel d'utilisation. Nous devons le faire pour quelques raisons simples:
Si vous n'avez pas encore acheté Alcatel-Lucent 1675 c'est un bon moment pour vous familiariser avec les données de base sur le produit. Consulter d'abord les pages initiales du manuel d'utilisation, que vous trouverez ci-dessus. Vous devriez y trouver les données techniques les plus importants du Alcatel-Lucent 1675 - de cette manière, vous pouvez vérifier si l'équipement répond à vos besoins. Explorant les pages suivantes du manuel d'utilisation Alcatel-Lucent 1675, vous apprendrez toutes les caractéristiques du produit et des informations sur son fonctionnement. Les informations sur le Alcatel-Lucent 1675 va certainement vous aider à prendre une décision concernant l'achat.
Dans une situation où vous avez déjà le Alcatel-Lucent 1675, mais vous avez pas encore lu le manuel d'utilisation, vous devez le faire pour les raisons décrites ci-dessus,. Vous saurez alors si vous avez correctement utilisé les fonctions disponibles, et si vous avez commis des erreurs qui peuvent réduire la durée de vie du Alcatel-Lucent 1675.
Cependant, l'un des rôles les plus importants pour l'utilisateur joués par les manuels d'utilisateur est d'aider à résoudre les problèmes concernant le Alcatel-Lucent 1675. Presque toujours, vous y trouverez Troubleshooting, soit les pannes et les défaillances les plus fréquentes de l'apparei Alcatel-Lucent 1675 ainsi que les instructions sur la façon de les résoudre. Même si vous ne parvenez pas à résoudre le problème, le manuel d‘utilisation va vous montrer le chemin d'une nouvelle procédure – le contact avec le centre de service à la clientèle ou le service le plus proche.